![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Välimatkaa kuortaneelta seinäjokeen tulee n.40km että voi sieltä saada jonkun ylipuhuttua hakemaankin jos aikataulut ei osu. Ja onhan meitä täällä sinne menossa muitakin, joten varmaan jonkun ajot osuu kohille, tiätkö lennon laskeutumisajankohtaa ? jos ei muuta löydy, niin soittele tai txt o4o5508296
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
joo eikähän ny yks mies saara rengonharjulta vaikka reppu seliäs kuortaneelle. oon kans tulos siittä kentän ohi perjantaina mutta varmahan tulemma T€€MUn kans hyvin samoohin aikoohin.
__________________
________________________________________
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia kaikille yhteydenotoista kyytiin liittyen. Vaihtoehto kyytejä on tullut useita ja eiköhän niistä jokin osu kohdalleen ja saadaan äijä perille
.... Alkuviikosta varmaan selvii tarkka reitti suunnitelma ja ilmottelen kaikille yhteyttä ottaneille asiasta...On todella hienoa nähdä miten hyvä yhteishenki on offi porukalla.... kaveria autetaan muuallakin kuin metsässä ... kiitokset
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ettäkös te tuukkaan aamusta
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Minä tuun lauantaina varhain aamusta. Työmaalla on teurastamo siinä mallissa ettei perjantaina pääse ollenkaan.
Vaihtoikos T€€MU sen yhden rastin nimen..?
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Joo, rastin muutos on rastikomitealla työnalla
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
__________________
________________________________________
|
|
#9
|
||||
|
||||
Viteo
Rastien vientiä kuortaneella
http://www.youtube.com/watch?v=VjBCp7ZWqlA
__________________
Where lost, but thats the idea. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Näyttää hyvälle!! Vielä viikko ootella....
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
hyvä,hyvä Poikait oli löytäny seudun ainoan mäenkin.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Ei täs kylläkään tarvi sohvalla istuu odottelemassa
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Sudet vain ulvovat nälkäisinä. Viikon kun vielä jaksavat...
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ Viimeksi muokannut Pafo : 12.03.2011 00:25 |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Ja iliman sauvoja... Hienon viteon olitte sitte tempassu !
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| viidakon kutsu ehdoton K- 18 | psychobilly | Chit-Chat | 15 | 30.11.2007 01:55 |
| FFRP: Kutsu | trulez | Roleplaying Games | 12 | 21.02.2003 00:03 |
| Foorumipeli (liittyy FFRP: Kutsu) | Lars | Roleplaying Games | 6 | 28.01.2003 02:06 |
| Kutsu Big Wheels -tapahtumaan | tuuli | Yleiset | 0 | 23.06.2002 17:39 |
| Kutsu Big Power Meetiin | tuuli | Yleiset | 0 | 23.06.2002 17:32 |