![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kaivoin HJ projektin lumihangesta ja taas se edistyy, ainakin teoriassa. Kiva päästä askartelemaan, vuorossa ahtoputket ja snorkkeli. Tulossa perävälit, jakisvälit ja isommat renkulat. Kippis sille!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kyl se elämä meinaa taas vaan ruveta potkimaan piähän, mut niin kauan ku on näinkin vahva fiilis (eli ei kauaa) ni ei muuten widuda!! Kjähkjäh.
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#3
|
||||
|
||||
aina kantsii pitää puolensa...
Jos olis tyytyny hiljaa kohtaloonsa ja ei uskaltais mistään meteliä nostaa niin sitä pidettäis ihmislasta ihan orjana... pikku avautuminen ja perjantaiks luiskahti sit vapaata... tosin vaati hieman muiltakin apuja...
Ja isomman kossin crawleri viimeinkin ajokunnossa... siihen saatiin RC-offilta auttaja, häirittiin vielä töihinkin mutta apua saatiin ISOSTI! Kiitti Tomy!!!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ensi kuun alusta työmatkan lyheneminen 160km/pv noin 30km/pv..... Tuleepi pikku säästö, myös matka-ajassa.....
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kirjalliset menivät läpi! Yksi virhe sanallisissa ja kaksi kuvatehtävissä.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Poika alko tepsutella tommosia metrien matkoja, hieno seurata pientä ihmistä.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
siitä se sitte alko....on se vaa aina hienoo ku pikkuset oppii kävelehtimää....
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |