Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2011, 17:43
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Kaivoin HJ projektin lumihangesta ja taas se edistyy, ainakin teoriassa.
Kiva päästä askartelemaan, vuorossa ahtoputket ja snorkkeli.
Tulossa perävälit, jakisvälit ja isommat renkulat.
Kippis sille!

  #2  
Vanha 09.03.2011, 12:58
Bänkster:n Avatar
Bänkster Bänkster ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: Bättrefolks Ingå
Viestit: 824
Perusasetus

Kyl se elämä meinaa taas vaan ruveta potkimaan piähän, mut niin kauan ku on näinkin vahva fiilis (eli ei kauaa) ni ei muuten widuda!! Kjähkjäh.
__________________
You got mud on your face
You big disgrace
Somebody better put you back in your place.
  #3  
Vanha 11.03.2011, 16:18
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

aina kantsii pitää puolensa...


Jos olis tyytyny hiljaa kohtaloonsa ja ei uskaltais mistään meteliä nostaa niin sitä pidettäis ihmislasta ihan orjana... pikku avautuminen ja perjantaiks luiskahti sit vapaata... tosin vaati hieman muiltakin apuja...
Ja isomman kossin crawleri viimeinkin ajokunnossa... siihen saatiin RC-offilta auttaja, häirittiin vielä töihinkin mutta apua saatiin ISOSTI! Kiitti Tomy!!!
  #4  
Vanha 11.03.2011, 18:08
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Ensi kuun alusta työmatkan lyheneminen 160km/pv noin 30km/pv..... Tuleepi pikku säästö, myös matka-ajassa.....
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
  #5  
Vanha 11.03.2011, 19:35
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Thumbs up

Kirjalliset menivät läpi! Yksi virhe sanallisissa ja kaksi kuvatehtävissä.
  #6  
Vanha 11.03.2011, 21:25
thudor thudor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: Lapua, Finland.
Viestit: 109
Perusasetus

Poika alko tepsutella tommosia metrien matkoja, hieno seurata pientä ihmistä.
  #7  
Vanha 12.03.2011, 03:08
Harzaa:n Avatar
Harzaa Harzaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 04.08.07
Sijainti: iitti, Finland.
Viestit: 482
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja thudor Näytä viesti
Poika alko tepsutella tommosia metrien matkoja, hieno seurata pientä ihmistä.
siitä se sitte alko....on se vaa aina hienoo ku pikkuset oppii kävelehtimää....
__________________
_______________
Chevrolet Blazer K5 6.2 TD
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa Tumi Tekniikka & Jutustelu 6 17.08.2006 17:08
Miksi olisi kivaa olla mies? Santeri Jokes 0 10.01.2006 12:48
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? jeeppi-eki Chit-Chat 6 24.03.2005 19:57


Sivu luotu: 05:10 (GMT +2).