![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() miusta ois hirveen hauska jekku soittaa poliisit/a-katastuksen tie partio ratsaamaan näitä kisa autoja johokki kisa siirtymälle... eiks oiski?......... ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Johan ne poliisit ratsas Kareksen ja Mogsun TML:ssä kesken siirtymän :P
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
waat? no tuliko sakkoaputkaa?
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Oltiin kahdella autolla kisassa. Toiseen tuli hitsaustarve. Petri ja Ossi lähtivät Mogsulla viemään osaa varikolle hitsattavaksi. Pikatiellä poliisit olivat ajaneet ensin normaalisti ohi ja sitten tehneet uukkarin ja pysäyttäneet kaverit.
Petri oli näyttänyt siirtolupapaperin ja kertonut olevansa suunnistuskisassa. Poliisi oli tarkistanut siirtolupapaperin mutta ei ollut tutkinut autoa millään tavalla. Tämän jälkeen poliisi oli todennut että tässä on varmaan kaikki ok ja pahoitellut jos oli viivyttänyt kilpailutilannetta. Eli poliiseille riitti se että siirtolupaperi oli ok ja tieto siitä että he olivat suunnistuskilpailussa. Asiaa varmaan edesauttoi myös se että kuljettajalla oli voimassa oleva ajokortti ja tapahtumahetkellä ajonopeus ja ajotapa noudatti yleisiä liikennesääntöjä. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Niin siirtolupapaperilla tarkoitan sitä todistusta jonka saa kun ostaa ne kertakäyttöiset tarra rekisterikilvet. Mikä sit lie sen paperin oikea nimi. Eli se todistus kannattaa liimata otsakulmaan kiinni. Ilman sitä tarina olisi todennäköisesti mennyt eri käsikirjoituksella.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Punakilvet
Voisiko jossian lähitulevaisuudessa pohtia että myäs stanuun voisi osallistua punakilvin? Olen tätä joskus aikaisemminkin ehdotellut huonolla menestyksellä.
Jos autoa käytetään vain kilpailutarkoitukseen niin on mielestäni turhaa kuluttaa energiaa ja rahaa katsastuksiin ja käyttömaksuihin eikä olisi tieliikennekatsastamattoman pakko mennä Modeihin niinkuin nyt. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eiköhän stanussa pidä vaan hyväksyä välttämättömät menot kun se polttoainekin maksaa, kisamaksukin on jotain, puhumattakaan ennen/jälkeen remontit, matkat, majoitus, jne... Byrokraatti kirjoitteli hirmu hyvin tuolla toisaalla traialin harrastestanu-luokan nykytilasta, kävi samanlainen kehityskulku mielessä tästäkin ehdotuksesta... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Asiakastilauksena UAZ 469 4x4cup Standard-luokkaan | Kelaperse | Maasturiprojektit | 128 | 16.04.2013 19:04 |
LADOGA 2011 | Rekisteröimätön | Tapahtumat | 233 | 21.12.2011 17:30 |
Punkalla ajellaan 8.1.2011 | tare | Tapahtumat | 34 | 13.01.2011 10:00 |
MMC:n ajopäivä 1.1.2011 | ez-boy | Tapahtumat | 19 | 05.01.2011 17:02 |
Off Road säännöt 2011 | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.09.2010 18:52 |