![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Aloita kunnon pulteilla,jos tuo on normi kierretankoa niin se on vain 5.8 lujuutta.Pulttikaupasta 10.9 pultit tuohon niin selviää seuraava vahvistettava kohta...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo noi puu kapulat vaihtoon, mulla oli 12mm umpikamaa ja 10.9 pultit niin nin lähti irti.
vähän rauta nöyrty ensin. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ai ne on puuta,en edes ajatellut ensin.Ei hyvä,jos sattuu kestämään niin joustaa ja se syö "tehoa" ulosvetäjästä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4.0L / 4.0L turbo kampiakselin ero | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.01.2011 00:40 |
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.08.2008 00:18 |
O:2L/2L-T kampiakselin hihnapyörä | diakka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 15.07.2008 23:30 |
Hj61 korin irroitus | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.07.2007 23:06 |
HJ61 ruiskupumpun irroitus ja asennus? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2007 22:28 |