![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kato ihmeessä jos sulta löytyy pumppu ja joutaa myyntiin! ja muutenkin kaiken näköset osat kiinnostaa.
|
||||
|
||||
![]()
Mää saatan tietää Sulle pumpun, paas koolaten kun joudat.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ittellä on turbo rocky hiluxin akseleilla. Täysin mehtäauto. Ja mikä yllättävintä.. runko on joskus ihan oikeasti ruostesuojattu ja maalit löytyy vielä massan alta..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mulla on hj:n akseleilla, ja runko kans näyttää hyvältä. laiska se on vaan ja piiiitkät välitykset. rompe1: pistän kilautellen täs joku ehtoo!!
|
||||
|
||||
![]()
Mun pihalla on käyny/ollu 4 eri taikahattuu ja jokaisessa oli runko todella hyvä.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Keskustelua mielenterveydestä | VonLeka | Chit-Chat | 51 | 14.09.2008 14:45 |
Keskustelua gps-lokin käytöstä valvontaan | jappe | Tapahtumat | 20 | 14.10.2007 19:49 |
Varapyöränsuojus joka herättää keskustelua? | offipete | Chit-Chat | 0 | 10.05.2006 20:43 |
keskustelua nyybin kanssa | pee | Chit-Chat | 18 | 15.04.2005 18:39 |
Huonoa keskustelua kristinusko-ryhmässä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:26 |