Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2011, 20:31
Puska-suska:n Avatar
Puska-suska Puska-suska ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.10
Sijainti: Helsinki, Veräjämäki
Viestit: 101
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
Noniin nyt paljastetaan yleisölle millasta maalausta tähän on ilmestynyt. kuvat on vähän huonoja, mutta kyllä niistä jotain selvää saa. Pyrkii tulemaan aika hyvä tai sitten ei

Ihan mielenkiinnosta kyselen offtopiccia, mutta maalasitko kopan tossa tallissa missä se noissa kuvissa on? Rullien päälläkään se ei näytä olevan... Jos maalasit, niin pysyykö talli siistinä, vai peititkö kaikki hyllyt ja tavarat muovilla?

Itekkin pitäis aina silloin tällöin maalailla jotain vähän isompaa, mutta pelottaa se maalitomun leviäminen jokaikiseen rakoon tallissa...

__________________
Suzuki SJ410 -83
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.02.2011, 20:55
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puska-suska Näytä viesti
Ihan mielenkiinnosta kyselen offtopiccia, mutta maalasitko kopan tossa tallissa missä se noissa kuvissa on? Rullien päälläkään se ei näytä olevan... Jos maalasit, niin pysyykö talli siistinä, vai peititkö kaikki hyllyt ja tavarat muovilla?

Itekkin pitäis aina silloin tällöin maalailla jotain vähän isompaa, mutta pelottaa se maalitomun leviäminen jokaikiseen rakoon tallissa...
katosta oli ressut ja oven ali puhalin joka veti höyryt pois ja korvaus ilma tuli sitten tallin lämmityspuhaltimella.. auton alla näkyy tuota imu putkee
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2011, 13:38
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Cressidan kone viskattu pellin alle käy ja kukkuu.. ei vaan oikeen tunnu liikkuvan mihinkään.. pitäskö laittaa toinen pumppu ja turbo niin voi rueta oottelemaan taas millon tulee kanki kahtelemaan.. Öljyn painemittarille en saanut vielä elo!!?? oisko kellään ideoita miten sen saapi toimimaankun pistää johon kiinni ja virrat päälle niin mittari pomppaa ihan tappiin.?!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.03.2011, 22:10
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

vedä öljyletku turbolle menevältä öljyletkutla kabiiniin ja siihen kiinni teollisuusmittari.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.03.2011, 13:01
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
Cressidan kone viskattu pellin alle käy ja kukkuu.. ei vaan oikeen tunnu liikkuvan mihinkään.. pitäskö laittaa toinen pumppu ja turbo niin voi rueta oottelemaan taas millon tulee kanki kahtelemaan.. Öljyn painemittarille en saanut vielä elo!!?? oisko kellään ideoita miten sen saapi toimimaankun pistää johon kiinni ja virrat päälle niin mittari pomppaa ihan tappiin.?!
Jos on sähkömittari niin voi olla se anturi rikki,suosittelen itsekkin tuota mekaanista mittaria.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2011, 13:50
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Taita ottaa anturi maihin kerta max näyttää kokoajan, kokeile irroittaa johto anturista, jos mittari ei tipaha niin sitten on johto jostain menny poikki ja rungossa kiinni, perhana kun oma alkuperäinen anturi hajosi kun tipahti käsistä sitä irrottaessa sen oisin voinu lahjoittaa. vaihdoin itsekkin anturin aftermarketti mittariin että hiukan kärryillä missä paineet huitelee

BryGgi nyybinä
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.03.2011, 19:15
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Taita ottaa anturi maihin kerta max näyttää kokoajan, kokeile irroittaa johto anturista, jos mittari ei tipaha niin sitten on johto jostain menny poikki ja rungossa kiinni, perhana kun oma alkuperäinen anturi hajosi kun tipahti käsistä sitä irrottaessa sen oisin voinu lahjoittaa. vaihdoin itsekkin anturin aftermarketti mittariin että hiukan kärryillä missä paineet huitelee

BryGgi nyybinä
hävis koko viisari ogginelli mittarista loppujenlopuks jonnekkin.. pitää autogauge käydä ostaa..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.03.2011, 19:52
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus


vähän jos tuota lunta tuota eessä vielä vajaa 100 metriä ja takana lie samanverran vinssillä piti kiskoo pikku lenkki kun ei menny taakse päin. Vinssiä siis takapäähänkin

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n ehostusta LINNA Maasturiprojektit 188 05.05.2020 21:52
Purkki-UAZin ehostusta tommy_Z Maasturiprojektit 18 06.01.2010 14:25


Sivu luotu: 19:27 (GMT +2).