![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Itekkin pitäis aina silloin tällöin maalailla jotain vähän isompaa, mutta pelottaa se maalitomun leviäminen jokaikiseen rakoon tallissa...
__________________
Suzuki SJ410 -83 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Cressidan kone viskattu pellin alle käy ja kukkuu.. ei vaan oikeen tunnu liikkuvan mihinkään.. pitäskö laittaa toinen pumppu ja turbo niin voi rueta oottelemaan taas millon tulee kanki kahtelemaan.. Öljyn painemittarille en saanut vielä elo!!?? oisko kellään ideoita miten sen saapi toimimaankun pistää johon kiinni ja virrat päälle niin mittari pomppaa ihan tappiin.?!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
vedä öljyletku turbolle menevältä öljyletkutla kabiiniin ja siihen kiinni teollisuusmittari.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Taita ottaa anturi maihin kerta max näyttää kokoajan, kokeile irroittaa johto anturista, jos mittari ei tipaha niin sitten on johto jostain menny poikki ja rungossa kiinni, perhana kun oma alkuperäinen anturi hajosi kun tipahti käsistä sitä irrottaessa sen oisin voinu lahjoittaa. vaihdoin itsekkin anturin aftermarketti mittariin että hiukan kärryillä missä paineet huitelee
BryGgi nyybinä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
vähän jos tuota lunta tuota eessä vielä vajaa 100 metriä ja takana lie samanverran vinssillä piti kiskoo pikku lenkki kun ei menny taakse päin. Vinssiä siis takapäähänkin |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Purkki-UAZin ehostusta | tommy_Z | Maasturiprojektit | 18 | 06.01.2010 14:25 |