![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
puuttuvia osia odotellessa motivaatiota hiukan nostettu, hiekkapyörillä ![]() ja hiukan vakioo leveimmillä takavanteilla ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
minkälainen kaasari tässä on vakiona?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
muistelisin että 31mm ja läppämallia
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
38 ja 40 ois löytyny hyllystä
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
38 on ainakin tullu vastaan kun on surffaillu, mut toi orggis kaasari on jo kyl tilattu
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
pientä edistystä tähänki, mutta
kipinä on hukassa, joten taitaa olla taas ebay hommia tiedossa |
|
#7
|
||||
|
||||
|
mikä sytkä ?
nuohan saattaa joskus elpyä kun annat hiukan sähköä ja pyöritystä...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
| Luokat |
| 200es, 250es, atc, big red, honda |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Honda FourTrax 300 4x4, Asiallinen ja toimintavarma neliveto Honda, VAIHTO / TARJOUS | Kimpsu | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 23.09.2010 17:01 |
| Myydään Honda CRF 250 X -05 aj 27h | VooDoo Jeep | O/M/V Muut | 8 | 23.05.2010 10:09 |
| m: Honda cr 250 | juupajuu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.12.2006 17:30 |
| M/V Honda VFR -91!! | haapja | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.11.2006 10:20 |
| m: honda | O/M/V Muut | 2 | 16.04.2005 07:53 | |