![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Selkeesti sanottuna just noin se menee.
Järkevillä nivelkulmilla pyörän keskipistettä kauemmas korista ja ehkä tiuhempaa välitystä,sopivasti kestävääkin vielä. Ja renkailla se maavara. Jos siis muut paikat kestää niin ei se risukeula todella sen kummempi ole korottaa kun jäykkä akselikaan. Periaate sama, vähän enemmän liikkuvia osia. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Hi-lift | Angelo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.09.2010 13:37 |
| M: 48" hi-lift maastotunkki | tossu | O/M/V Muut | 3 | 01.12.2005 08:43 |
| ABT vs HI-LIFT vs ? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.10.2004 19:55 |
| Maastotunkki Hi-lift vai ABT | kaivaja | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 07.07.2004 18:46 |
| ABT vs. Hi-Lift | Päksi | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.03.2004 20:37 |