Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.02.2011, 13:55
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Eilen autoin terveyskeskuksen kiireistä henkilökuntaa vetämällä itse olkapääni paikalleen, tosin terveyskeskuksessa kylläkin tällä kertaa, eipä tarvinnu kuitenkaan taas hoitsujen vaivautua. Pois lähtiessä kiittelivät että on kiva kun on omahoitoisia potilaita

Vastaa lainaten
Vanha 26.02.2011, 14:09
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahapaimen Näytä viesti
Eilen autoin terveyskeskuksen kiireistä henkilökuntaa vetämällä itse olkapääni paikalleen, tosin terveyskeskuksessa kylläkin tällä kertaa, eipä tarvinnu kuitenkaan taas hoitsujen vaivautua. Pois lähtiessä kiittelivät että on kiva kun on omahoitoisia potilaita
Tuosta voivat nostaa syytteen. Olethan selkeä valelääkäri Niinhän se ruotsissakin joku joutui oikein rosikseen, kun tikkasi itse haavansa odotteluun kyllästyttyään
Vastaa lainaten
Vanha 26.02.2011, 16:19
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pete Näytä viesti
Tuosta voivat nostaa syytteen. Olethan selkeä valelääkäri Niinhän se ruotsissakin joku joutui oikein rosikseen, kun tikkasi itse haavansa odotteluun kyllästyttyään
Joutuu aina silloin tällöin käväsemään tuolla tk;ssa jos ei kotikonstein mene paikoilleen toi olka, yleensä menee helposti ja noin selvennykseksi se ei tapahdu kuten elokuvissa
Vastaa lainaten
Vanha 26.02.2011, 16:22
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Perusasetus

Laitetaampas muutama omakin kokemus hyvistä töistä tältä talvelta.

Vajaa kymmenisen kertaa olen olen talven aikana auttanut ihmisiä pois parkkipaikoilta ja tien penkoilta kun ovat kiinni jäänneet, tuossahan nuo menee ohessa kun viereen pysähtyy keikalle. Mutta mikä tuntuu tyhmältä on se että kun itse jää kiinni tuollasella 6 tn painavalla pullakaapilla niin eipä kukaan viitsi kertoa missä se hiekkälaatikko tms. Tulevat vaan louskuttamaan leukojaan että painuhan vittuun tukkimasta tietä.

Eräänä kauniina vapaapäivänä olin lähdössa kotio tuosta espoon motonetiltä ja siinä nesteen risteyksessä vanhempi herra turautti mersun syvälle penkkaan. Pienellä muovilapiolla koetti kaivaa hetken irti ja kun itse satuin paikalle niin mies totesi että on mersu mahasta kiinni. Meni 5 minuuttia kun nyppäsin mersun mondeolla irti siitä penkasta. ohi ajoi varmaan 15 autoa ja kaikki vaan ihmettelivät että siinä se on jumissa. Kovin herra kiitteli kun sai apua.

Apuvirtaa on tullut annettua huoltamoiden pihassa ja millon missäkin on jollain auto virtaa tarvinnut, joskus saa ehkä 5 euroa vaivan palkkaa mutta kyllä se pelkkä kiitos minulle riittää.

Joulukuussa oma auto petti vihditielle siihen ennen hämeenlinnan väylää valoihin. Noh aikani siinä kirosin kunnes viereen sattui ajamaan pajero jonka kuljettaja huuteli kovasti että tarviiko hinata, totesin että kiitoksia juuh ja hinasi auton viereiselle shellille. Tosin eipä sitä olis siinä sohjossa etuvedolla hinattukkaan. Annoin muistaakseni 5 euroa ja kiitokset hinauksesta.

Mukavaa kun löytyy ihmisiä jotka ovat valmiita auttamaan ja kun itse auttaa muita voi joskus saada itsekkin apua.
Vastaa lainaten
Vanha 26.02.2011, 17:00
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Perusasetus

Monia kertoja on tullu ihmisiä autettua niin hinaamalla, kuin apuvirtaa antamalla.

Aina kun joku on tarjonnut maksua tai kysynyt mitä on velkaa olen vastannut, että sen olet velkaa, että lupaat pysähtyä itse seuraavan kerran auttamaan, kun näet jonkun tien poskessa. Ei aina tarvitse osata tehdä mitään, kun monet perustelee etteivät sen takia pysähdy kun eivät osaa antaa apuvirtaa tai korjata autoa. Monesti riittää et pysähtyy vaikka vaan kaveriksi tai talvella tarjoaa kyydin lähimpään lämpimään paikkaan.

Vaimolleniki olen opettanut, että miten apuvirtaa annetaan ja normaalit renkaan vaihdot ja hinaamiset, että voi hänkin olla avuksi liikenteessä.
Vanha 26.02.2011, 17:28
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Perusasetus

Pari kertaa tänä talvena nyppiny autoja penkasta. Kiitokset on aina tullu. Joku tajonnu jopa rahaa mutta en ole ottanut vastaan.
Vanha 26.02.2011, 18:46
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Perusasetus

Tuli tossa yksi juttu mieleen.
Älkää ihmeessä auttako sellasia penkasta pois jotka ovat "hölmöilleet".
Eli niin sanotusti yrittäneet leikkiä vatasta ym...
Itse en ainakaan auttais jos joku on pelleilly liikenteessä.
Vastaa lainaten
Vanha 26.02.2011, 19:20
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Taas on maata "puolustettu".

Isänmaan asialla...
(Kh päivä takana )
Vanha 26.02.2011, 21:26
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Olisiko mitään neuvoja, miten tämä hölmöily tulee tarkistaa? Ettei tarvitse varmuuden vuoksi kaikkia jättää auttamatta...
Vastaa lainaten
Vanha 28.02.2011, 20:19
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Vika asenne, Jos ovat jurrissa niin ei tartte. Mutta hyvää ajoharjotusta on ajaa vatasena kunhan ei ihan asuinlähiöissä! Terveisiä vaa jos lipee.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
Vanha 27.02.2011, 12:02
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Monia kertoja on tullu ihmisiä autettua niin hinaamalla, kuin apuvirtaa antamalla.

Aina kun joku on tarjonnut maksua tai kysynyt mitä on velkaa olen vastannut, että sen olet velkaa, että lupaat pysähtyä itse seuraavan kerran auttamaan, kun näet jonkun tien poskessa. Ei aina tarvitse osata tehdä mitään, kun monet perustelee etteivät sen takia pysähdy kun eivät osaa antaa apuvirtaa tai korjata autoa. Monesti riittää et pysähtyy vaikka vaan kaveriksi tai talvella tarjoaa kyydin lähimpään lämpimään paikkaan.
Tämä sama periaate on ollut itsellänikin, vituttaa itselläkin olla tienlaidassa kun kukaan ei edes pysähdy kysymään että tarviiko apua...
Vastaa lainaten
Vanha 28.02.2011, 17:37
NuuBeRi NuuBeRi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 09.12.09
Sijainti: Seinäjoki
Perusasetus

Naapurin Opelikselle apuvirtaa annettu.
Vastaa lainaten
Vanha 28.02.2011, 18:02
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti

Vaimolleniki olen opettanut, että miten apuvirtaa annetaan ja normaalit renkaan vaihdot ja hinaamiset, että voi hänkin olla avuksi liikenteessä.
oikeanlainen asenne kaverilla, jos edes puolet ihmisistä ajattelis näin niin tämä pallo olisi melkoisen paljon parempi paikka asua.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Päivän hyvä työ Ex_inkkari Chit-Chat 20 05.04.2013 00:06
Päivän piriste Jukkapoika Chit-Chat 0 09.09.2006 20:25
Päivän kyssäri SoSo Chit-Chat 8 19.01.2006 18:02
ElämänPeluri alottaa mun päivän? Laskos Rakas Päiväkirja 10 16.03.2005 12:04
Päivän Seksikysymys! Hannu Bees & Honey 0 20.02.2002 13:34