![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Rytari: tuollanen 818 atego lasikuitu kopilla. ongelma siis auton nostasmisessa kyytiin, tietysti etukäteen tekemällä rampit sais ehkä, mutta tuossakin tuo että mitä sanoo pomo kun huonekalu autoon työnnetään auto sisään. Itse jooh tosiaan mietin että jos ei muuta nin tehään sitte samantien kestotesti ja ajan sen sitten ite kotio sieltä. kelkka kuteet niskaan ni kaippa siinä tarkenee.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kun siinä tuulilasi on niin ei ole edes paha homma, auttaahan siinä uazin oma lämppärikin karvahatun lisäksi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oliskos irtokorissa joutilaita etu- tai takapenkkejä???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
viskasin yv:llä
|
|
||||
|
||||
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Tota mää kyllä ihmettelen että miten ei löydy semmosta traileria missä olis kantavuutta enemmän ku 1400.....
Missäpäin niitä niin heikosti on saatavilla? Täällä on ainaki ihan tässä lähiseudulla ainaki 2kpl yli 2tonnin kantavuudella olevaa ja 1 semmonen jossa on 1900kg kantavuutta..... se vetohomma on sit toinen juttu, kyllä kai kaikilla maastureilla saa yli 2 tonnia vetää, mut vaatii sen E-kortin..... |
|
||||
|
||||
![]()
Eihän nuin lyhyt matka ongelma ole ajaa.
Monesti on ajeltu parinkympän pakkasissa yyjiilläkin avona ihan vaan vittuillakseen.