![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Eli toisin sanoen, itse tehdyt revolveririiput ei mene leimalla läpi?
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyselin niistä revolveririipuista konttorilla ku BJ,ssä oli ostettaessa sellaset paikoillaan. Insinööri selaili lakikirjaansa ja löysi kohdan jossa luvattiin jousien ja tukivarsien kiinnikeiden tekemisen itse, eli sen tulkinnan mukaan revolveririiput ois mennyt leimalta läpi.
Otin riipukkeet kumminkin ennen leimausta pois kun auto oli niin kaamea ajaa kadulla niiden kanssa, saranointi antoi rattia kääntäessä akselin siirtyä muutaman sentin sivulle ennenkuin renkaat alkoivat kääntyä. Revolvereiden toteus oli kyllä hieman erikoinen, Riiput itse olivat taittuvat ja saranointi oli rungon ja lehtijousien välissä rungon suuntaisesti. Ulosjoustoja oli valtavasti mutta joustoissa akseli siirtyi oudosti auton alle ja lehtijouset olivat niin mutkilla etteivät varmaan olisi kestäneet pitkään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Jeep säädettävä panhard | rhm | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.08.2009 17:11 |
Säädettävä vetokoukku? | Koiroi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.08.2009 20:36 |
Myydään 2.5tdi volvo/audi jne kcr säädettävä boksi | american | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.07.2009 18:13 |
Säädettävä panhard tanko | Koiroi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.11.2008 10:28 |