Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.02.2011, 15:23
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Aamulla vielä töihin lähtiessa oli -35. Totesin, että taitan startata bensasubarun kiisselikipponi sijaan. Eipähän hyydy ainakaan polttoaineen takia. Ja hyvinhän tuo kippo käynnityi vaikka ei juuri lämppärissä ehtinyt ollakaan.

__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.02.2011, 23:09
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

-33 aika rapee keli, sähköä / puuta menee, mtta oppivatpahan olemaan. olisipa eteläsuomessakin pakkasta, etes se -40


Edit viralisella onkin jo -35
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.02.2011, 23:17
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Muistoja viime kesältä:



Nyt sama mittari -29, aamulla oli -33... eli eroa tulee 73 astetta
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.02.2011, 23:38
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

-29.3 Lähtiskö pihalle tupakalle. no vittu en. Onneks on toi leivinuuni.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.02.2011, 23:46
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli Näytä viesti
-29.3 Lähtiskö pihalle tupakalle. no vittu en. Onneks on toi leivinuuni.

onneks jäin tupakkitauolle kaks vuotta sitten
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.02.2011, 01:21
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

-27
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.02.2011, 06:05
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

Talma -30,5 on se etelässä ihan liikaa...
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 4 28.01.2008 00:51
Toiota HJ 60 murrokset, kelläään nurkissa? Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 22.02.2007 14:51
Pureeko pakkanen? AVRO Chit-Chat 37 24.02.2005 22:33
Pakkanen katosi MäIte Rakas Päiväkirja 9 21.01.2003 13:08


Sivu luotu: 09:15 (GMT +2).