Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2011, 21:36
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Ennakoivana toimenpiteenä uusi akku Rankkuun. Johan tuo keltahattu ehti jököttää kahdeksan vuotta toimipisteessään.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #2  
Vanha 18.02.2011, 22:43
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Uusi tietokone, 7v vanha ei aina jaksa oikein pyöriä. Sillä surffaan nyt, tunnukset hukassa. Windows 7 opettelua...

sisua45
  #3  
Vanha 19.02.2011, 17:19
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus



Tällänen tuli aamulla AJAMALLA Lahdesta Toijalaan

Huomatkaa ettei tämä tullut maasturiprojektiosioon eli uazista ei rakenneta rantakirppua eikä ompelukonetta vaan tarkoitus olisi harrastaa offia iliman rälläkkää
  #4  
Vanha 19.02.2011, 23:40
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.710
Perusasetus

Hiluxiin 3 litraa dieseliä.
  #5  
Vanha 23.02.2011, 21:12
lacrits68:n Avatar
lacrits68 lacrits68 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Kuusamossa
Viestit: 978
Perusasetus

moi!

defeen ketjut, joka kulmaan!


//Janne
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kedjor.jpg‎
Views:	144
Size:	53,9 Kt
ID:	17320  
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix"

"".......British humour......!"

Viimeksi muokannut lacrits68 : 23.02.2011 21:15
  #6  
Vanha 23.02.2011, 21:31
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Koiranruokasäkki, taas. Noi kolme hormua vetää papanaa ihan tuskassa...
Butaanikaasuputeli kaasukolvin täyttöön, pari pulloa 2T öljyä kun oli tarjouksessa.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #7  
Vanha 23.02.2011, 21:36
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Järkikaupasta 20 rullaa erkkaria ja 300 nippusidettä. Jos vähäks aikaa riittäs...
Ja toisaalta 2 pakettia 2,5mm hitsauspuikkoja (Elga 62).
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
  #8  
Vanha 26.02.2011, 21:29
harrim3:n Avatar
harrim3 harrim3 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.08.09
Sijainti: etelä-savo
Viestit: 565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska Näytä viesti
Hiluxiin 3 litraa dieseliä.

säästölinjalla kenties.....
__________________
Toyota LJ70
Suzuki sj410
pätkä pajero 2.5td
2gen pajero 2.5tdic
Blazer K5 350tbi+sm465+np208+10bolt+14ff
  #9  
Vanha 26.02.2011, 23:07
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harrim3 Näytä viesti
säästölinjalla kenties.....
Miten sen nyt ottaa...
  #10  
Vanha 26.02.2011, 23:44
NuuBeRi NuuBeRi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.09
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 134
Perusasetus

King Cabiin tuli uudet renkaat tilattua... Pitääs loppuviikosta tai ens viikon alulle saapua. Insa turbo specail track 31x10,5 15"
  #11  
Vanha 27.02.2011, 15:00
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Kepakko
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	kepakko.jpg‎
Views:	202
Size:	50,1 Kt
ID:	17412  
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:22 (GMT +2).