![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tietokoneen päivitystä välistä, tuli hankittua uus prosessorin jäähdytin, mallia ISO
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Joko kärsii alakaa kahtelemaan jyystöä HD:nä?
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sperma.Diva.Melanie.Moon.German.XXX.DVDRiP.XviD-CHiKANi
Nii kai se sekin pyöris ![]() edit. "hups pastesin väärään paikkaan"
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuohan on jo semmonen peli, että taloonkin pitää ottaa virta 25000 voltin siirtoverkosta!
__________________
Jeep ISORY |
|
#5
|
|||
|
|||
Laser väriprintteri
Tuli hankittua uusi Samsung laser väriprintteri kun halvalla (143€) kauppasivat
Hyvin toimii
|