![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tollee miun simpukassa oli menny kuulat sekaisin pikku hypyssä Repron rinnekisassa aiempina vuosina. Kääntyvyys oikealle katosi, mut kaikki osat oli ehjiä. Nyt kun kasasin simpukan, niin senhän pääsi testaamaan kun pyöritteli ilman sitä sektorivarren akselia. Kuulat karkasi heti jos eivät olleet oikeassa järjestyksessä paikoillaan. Jeepin simpukassa piti viisi kuulaa laittaa siihen kouruun. Kaikessa askartelussa palanut taas tuhottomasti aikaa, eikä ole paljon valmista tullut. Spoileriin eli snorkkeliin saatu putsarit istutettua. Muutaman reiän tein puolentoistamillin levyyn Repron esimerkin mukaan, saa nähdä mitä tästäkin syntyy. Samaan palikkaan liittyy noi viimoisen kuvan kulmaraudat.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kävin tänään hakemassa muutaman kangen kaariputkea. Nyt kun vielä joku sääntönikkari kertoisi miten tehdään lailliset kaaret nelioviseen autoon, jossa halutaan säilyttää takapenkin käytettävyys? Vaikka mie miten tihrustan kuvia tuolta AKK säännöistä, niin en löydä sieltä kuin ohjeet oikeiden kilpureiden kaariin. Tarviiko kolmen poikittaiskaaren rakenteessa keskimmäinen ja takimmainen olla pääkaaren vaatimukset täyttävää kamaa?
Tulliin oli saapunut paketti Amerikan yhdysvalloista, joka sisälsi etuakselille tukivarret. Tollaiset sinne nyt sitten pitäisi sovittaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Paljonkos maksoi rubicon expressin tukivarret?
Noista on muuten sitten useilla jenkkilän foorumeilla kerrottu olleen jonkin verran ongelmia laadussa viimeisen vuoden- parin aikana. Yleisin vika ollut ala-arvoiset hitsaukset (hitsiaineen tunkeuma ollut aivan olematonta) tukivarsien ja kierreosien saumassa -> katkenneita tukivarsia. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Maksoi puol omaisuutta, vaikka sainkin ostettua noi sarjana ilman sitä kiinnityslevyä. Ebaysta löytyi ja toimitus kesti tuhottoman kauan. Saattaa olla että kopioin nuo varret ja myyn alkuperäiset pois, kattoo nyt miten innustusta riittää. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hä? olisithan sä osannut tehä noi varret ilman malliakin!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei insinöörit osaa mitään tehdä, eikä varsinkaan ilman mallia. Löyty kuva pari tuntia auton hankinnan jälkeen
![]() ![]() Karkaskohan mopo kuitenkin käsistä. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Merkillisen paljon lukutaidottomia ihmisiä maassa, jossa peruskoulutus kuuluu kansalaisoikeuksiin
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Laatikon kannakepalkki joko kestää tai sitten se hajoaa. Kokeilen tuollaista kevyempää versiota. Hyvin sopii nelirivinen alumiinisyyläri paikalleen.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ford 8.8"/ Ford 9"/ Currie Enterprices/ Opel Vivaro/ Toyota LJ70/ Detroit Locker/ Yokon taka-akseli on nyt väriä ja kasaamista vaille valmis, jokainen osa on sovitettu paikalleen. Etupään hybridi akselikin on saanut kaikki kiinnikeet ja osat on vetareita lukuunottamatta käyneet jo sovituksessa. Erittäin tarkka sovite 35/14,5-15 Boggereilla ja 10" -30 ET vanteilla ettei ota raidepäihin kiinni.
Ajosiltojen "kattotelineet" hitsattu paikoilleen. Puuttuu vielä kiinnitysjärjestelmä, yritän soveltaa samasta palikasta katolle telineen lapiota varten. Konepellissä oli sisäosat todella lahossa kunnossa ja sen vuoksi siihen tehtiin kokonaan uusi runko. Muutaman gramman kevyempikin taisi tulla alkuperäiseen verrattuna. Konepellin saranat joutui siirtämään keskemmälle jotta imuilmaputket mahtui paikalleen. Samalla konepeltiin tehtiin kiinteä korotus takalaitaan irtopalikoiden sijaan. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Pari kuvaa vielä
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Muuten rakennat noin viimesen päälle, mut sitten jätät konepeltiin tollasen karmeen takareunan korotuksen?
![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
tulee komee peli!!
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#14
|
||||
|
||||
![]()
no on siellä tallissa aherrettu!
![]() ![]() pitäs aktivoitua ja tulla ejakuloimaa siis tulla käymää kattoo siun jeeppiä ja kun siel tei naapuiris ois 1 fsj myynnis ![]() no enideis jatka samaan malli ja elä kippaa tuota eka ajo reissulla! ![]() (millos tää muute liikkuu?)
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Projekti Mall Crawler #2 - Cherokee moggiakseleilla | Timo_L | Maasturiprojektit | 295 | 03.05.2013 10:53 |
O: halpa XJ cherokee projekti | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 29.05.2008 19:43 |
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) | Timo_L | Maasturiprojektit | 89 | 19.04.2008 10:52 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |