![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei ole sinne asti kerenny...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kaivetaanpa topikki ylös. Niin mitenkäs se kun tuossa ei tullut vastausta siihen että voiko 3b koneen kaasuläpän alipaineletkusta ottaa T-haaralla alipaineen dumpille vai pitääkö porata kaasuläpän alapuolelle imusarjaan reikä? Kun se originelli alipaineputken reikä on läpän kiinniollessa läpän keskellä ja siinä on kolo. Että miten kun turpo ahtaa toiselle puolelle painetta ja samanaikaisesti kone imee? Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
ites porasin eilen reian sinne kaasuläpän alapuolelle ja asensin nipan alipainetta varten dumppille,samalla sai sieltä otettu T haaralla ahtopainemittarille lähton,mittari ainakin näytta et siellä on alipaine ,mutta mten see dumppin säätö onnistu,kun jos auton seisoessa paikkallaas ,voit kaasuta paljon haluat,mutta jos veto on päällä on asiat toisin ,pitaisko teippata kamera sinne lähella ja ajon aikana kuvata videona
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Terve !
Ainakaan mulla ei auttanut tuo läpän alle porattu nippa , ei tullut riittävää alipainetta dumpille ... Tosin mulla oli remmiahdin kiinni , mutta samat ongelmat oli tuossa ... Vaihtotilanteessa ahdot kävi noin 3 kilossa( normi ahdot tuossa 0,8 kilossa ) enne ku letkut lähti irti , dumppi ei vaan ehtinyt aukeamaan ! Mää otin alipaineen laturinperseessä olevalta alipainepumpulta ( taikka siis nelivedon ohjauksesta letkuista ) , ohjaus tee-se-itse-osin kytkinpolkimelta ( sisävalokytkin ja mag.venttiili ) Tuolla se-upilla ajelin varmaan muutaman tuhannen kilometriä , talven pakkaset , suomutalutakot sun muut ... Ainoo ongelma oli kertaalleen katkennut remmi , saatto risu avittaa katkeamista. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
ei oikeasti riita mullekin alipaine sieltä kaasuläpan alhalta otetusta nipasta,dumppi on sellainen http://www.ahtoja.com/tuotekuvat/700...ddy_rz.JPG.jpg ,see onsellainen kaksijuosinen ,pidaisko koitta ja otta üksi jousi pois sitä kalvoa painamasta,ehkä paranes vähasen ,ja sinne pidas joku suodatin pista päälle et ei mene paskat sisälle
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Itekkin ajattelin joko lyhentää dumpin jousta, tai käydä motonetistä hakemassa löysemmän jousen kun siellä näkyi olevan eri mittaista ja jäykkyistä pulttihyllyn vieressä.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Pai tö vei, Niin Palde mitä öljyä käytit siinä remmiahtimessa ja onko tarve vaihtaa? kun se sinun ex mötikkä on mulla menossa nyt paikolleen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj jarrutehostimen alipaine? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.10.2007 18:07 |
| O:alipaine pumppu tai laturi pumppuineen | badboy69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.10.2007 06:23 |
| hj:n nelivedon alipaine letkut/putket | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.10.2007 22:37 | |
| M: Chevy Hei alipaine V8/ vaihto TBI | SuurSyömäri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.01.2006 12:12 |
| O:volvon 303,304,306 lukon alipaine kalvo. | O/M/V Muut | 4 | 01.04.2005 23:14 | |