Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.02.2011, 19:07
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

gigantista canonin väri tulostin/skanneri/kopiokone yhdistelmä.

  #2  
Vanha 09.02.2011, 21:15
-Mika-:n Avatar
-Mika- -Mika- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.06
Sijainti: Raahe
Viestit: 292
Perusasetus



Tällainen suikka tuli tänään hommattua. Kuka tuntee entisekseen??? Osaisko sanoa mikä on takaperässä särki? Muutenkin tämän historia kiinnostaisi.
  #3  
Vanha 09.02.2011, 22:26
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Nikkor 18-105mm VR
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
  #4  
Vanha 10.02.2011, 17:36
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

forssan hifikulmassa poikkesin kotomatkalla.
tarttu mukaan yamahan 5CD:n soitin kaikilla herkuilla ja kunnon luurit, AKG K601.
  #5  
Vanha 10.02.2011, 17:41
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Viestit: 514
Perusasetus

Uus puhelin Samsung Xcover 271, eli B2700-sarjalainen puhelin pornommalla nimellä jospa tää kestäis kolhut ja kosteudet vanhaa nokialaasta paremmin
__________________
Suzuki = Way of Life!
'97 Subaru Legacy Outback
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
  #6  
Vanha 10.02.2011, 19:56
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Dieselmoottori, vääntöä noin 1100 Nm.
  #7  
Vanha 10.02.2011, 20:00
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Dieselmoottori, vääntöä noin 1100 Nm.
Kuutioita? Detroitista? Kuvia? Ääniä? Käyttöä?
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:19 (GMT +2).