![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() On joku huhu ollu jostai nais opettajasta kun Hellä Alapää, Anu Saukko ja Veljensä Per tietenki voi vähän aiheuttaa hilpeyttä kuten Pekka Karvonen. Nii ittehän oon vaan Yrjölä ![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Meillä oli yläaste aikaan opettaja Anu Saukkonen, jostain kumman syystä oli ottanut toisenkin nimensä käyttöön ja esitteli itsensä aina Anu-Kaarinaksi ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tiedän myös naisen jonka sukunimi on Alakokkare
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|||
|
|||
![]()
Matti Melamies , ilmailuharrastaja
|
|
||||
|
||||
![]()
Intis oli sotilaspastori, etunimee en enää muista mut sukunimi jäi jostain kumman syystä mieleen ja se oli Hell
![]()
|
||||
|
||||
![]() löytyy
kaks kaverusta (naisia) toinen on myyrä ja toinen välkky.... kerrankin kun ne oli kaupan kassalla niin myyjä kysy paperit, no eka välkky näytti ja kassalta kova hyvy, sit näytti myyrä ja kassa repes ihan täysin ja ei hetkeen pystynyt töitä tekee... että tämmöisiä
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus: