Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2011, 22:37
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Eli siis nyt siihen matkailuautoon on tulossa jo ainakin 8 vetävää joista 3 ohjaavaa akselia, tosi pitkä perheohjaamo ja saunallinen kolmio...ihan isosti lähteny lapasesta...

__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
  #2  
Vanha 08.02.2011, 23:55
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Uus grammari brittipiirakseen, tavis joka osaa soittaa tikkua eikä näytöllä hytky mitkään palkit.
2,2kg rasia karkkia, öyh...

Kuusi kpl 1/4"-vääntiöllä olevia nivelhylsyjä tuumakokoisina. Nämä tosin eivät mene omasta pussista kuin väliaikaisesti.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #3  
Vanha 09.02.2011, 00:12
jep:n Avatar
jep jep ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: orimattila
Viestit: 206
Perusasetus

Tommone ilmesty talliin...
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=74609
__________________
jeppiskamaa, pukinkonttiin...
  #4  
Vanha 09.02.2011, 19:03
98LX:n Avatar
98LX 98LX ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.09
Sijainti: Tornio
Viestit: 55
Perusasetus

Vinssi tuli hankittua.
Kai tuo kevyen harraste käytön kestää.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Vinssi 12000.jpg‎
Views:	218
Size:	43,6 Kt
ID:	17087  
  #5  
Vanha 09.02.2011, 19:07
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

gigantista canonin väri tulostin/skanneri/kopiokone yhdistelmä.
  #6  
Vanha 09.02.2011, 21:15
-Mika-:n Avatar
-Mika- -Mika- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.06
Sijainti: Raahe
Viestit: 292
Perusasetus



Tällainen suikka tuli tänään hommattua. Kuka tuntee entisekseen??? Osaisko sanoa mikä on takaperässä särki? Muutenkin tämän historia kiinnostaisi.
  #7  
Vanha 09.02.2011, 22:26
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Nikkor 18-105mm VR
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:04 (GMT +2).