Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2011, 22:14
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Takafillari alko irtoon maasta vaikka iskarit ei vielä tapissaan eikä pohjaanlyöntikumitkaan vielä ota kii. Toistepäin joustellessa etu panhardin saa osuun runkoon että sille pitäs jotn keksii.









Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.02.2011, 22:23
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

En ymmärrä miksi kaikki laittaa takapäähän tönkköjä etutukivarsia?

Takapäässä toimisi Rangesta lainattu takapään jousitusrakenne parhaiten.Hieman enemmän sovittelutyötä,mutta vastaavasti huomattavasti notkeampi käytössä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.02.2011, 22:34
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
En ymmärrä miksi kaikki laittaa takapäähän tönkköjä etutukivarsia?

Takapäässä toimisi Rangesta lainattu takapään jousitusrakenne parhaiten.Hieman enemmän sovittelutyötä,mutta vastaavasti huomattavasti notkeampi käytössä.
Tollasta sattuu vaan tuleen ku ei oo minkäänlaista kokemusta kyseisistä laitteista, eikä sattunu tuleen mitään järkevämpää vastaan siinä vaiheessa ku osia tähän haalin. Kyseessähän on ensimmäinen nelipyörävetoinen kierrealustainen laite jolla olen edes ajanut (ellei forresteria lasketa).
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.02.2011, 23:30
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

aika pirun asiallista !

laitapa yks kuva sivulta, jossa näkyy tuo boGGeri suhteessa auton korkoon...

paljonko renkaan keskeltä loksun reunaan ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.02.2011, 23:54
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
aika pirun asiallista !

laitapa yks kuva sivulta, jossa näkyy tuo boGGeri suhteessa auton korkoon...

paljonko renkaan keskeltä loksun reunaan ?

Ei nyt tähän hätään löytynyt tuoreempaa sivukuvaa.

Täytyy joskus koittaa muistaa ottaa. Vois muutenki mittailla vähä mitä laite on levee ja korkee. jne ja KG???
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2011, 21:58
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Kestotestiä


Käytiin Kekkulan kans ajamassa Heinolan Lumikrossi kisa, auto pysy ehjänä eikä mitään suurempia murheitakaan ilmenny. Etu panhardi pääsee pohjaan joustaessa edelleen vähä hipaseen runkoon ja murikkaan.


Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.03.2011, 13:48
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Paino


Eilisessä kisakunnossa tänään punnittu 1907 kg ... Tohon lukemaan ei voi olla ku pettyny.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.09.2011, 21:11
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
aika pirun asiallista !

laitapa yks kuva sivulta, jossa näkyy tuo boGGeri suhteessa auton korkoon...

paljonko renkaan keskeltä loksun reunaan ?

Noi lokarit on vähän tilavemmat ku alkuperäiset, että niihin lienee turha mittailla mitään. Mutta etuoven "kynnys" on 81cm korkeudella ja koko auton korkeus pääkaaresta mitaten on 199cm ja leveys 197cm, nää mitat siis noilla 35" boggereilla.


Kaikkien sekoilujen jälkeen tää malmikasa vaikuttas toimivalta. Kiitokset neuvoista Juh0lle, Lepoantille ja TOHJ61:selle.


Joku roti oltava noissa sukellus hommissakin, eli norkkeli tulee tohon tuulilasin alle. Kunhan Kekkula toimittas pätkän puruimurin letkua.


Putkihäkkyrää on vähä jatkettu


On se vähän turhan levee. Haaveissa 37" pökkyrät ja 8" vanne+petlok.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.10.2011, 19:50
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Finlad Trophy 2011 takana


Tällä kamppeella on ny ajettu eka suunnistus kisa ja ilman minkäänlaisia tekniikka ongelmia. Parannettavaa kyllä on mutta oon autoon silti tosi tyytyväinen. On sillä vaan niin paljo helpompaa ajaa ku HJ:lla.

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.10.2011, 19:14
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Himalaja 24H takana


Nyt tuli sit ajettua jo toinen suunnistus kisa ja hyvin pelas auto vieläkin. Auto tuli aika likaseks ja kuvailin sitä ennen ko aloin sitä peseen, mutta näkyy kuvissa silti viimoset päivitykset.


Konehuoneen puolelle tuli BJ:n oma sisäilman puhallin


Cross 4wd:n kautta tuli noi labs ohjausosat.


Kattoon invertteri ja tollanen verkkojuttu papereita varten. Veli teki läppäritelineen.


HJ:n käsijarrukahva tuli tohon jakkaran vasemmalle puolen.


HJ:n käsijarruvaijeri väärin päin.


Takavinssin vaijerille koukut puskuriin ja pakastimen kori liinoja yms. romua varten.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:24 (GMT +2).