![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Takafillari alko irtoon maasta vaikka iskarit ei vielä tapissaan eikä pohjaanlyöntikumitkaan vielä ota kii. Toistepäin joustellessa etu panhardin saa osuun runkoon että sille pitäs jotn keksii.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
En ymmärrä miksi kaikki laittaa takapäähän tönkköjä etutukivarsia?
Takapäässä toimisi Rangesta lainattu takapään jousitusrakenne parhaiten.Hieman enemmän sovittelutyötä,mutta vastaavasti huomattavasti notkeampi käytössä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tollasta sattuu vaan tuleen ku ei oo minkäänlaista kokemusta kyseisistä laitteista, eikä sattunu tuleen mitään järkevämpää vastaan siinä vaiheessa ku osia tähän haalin. Kyseessähän on ensimmäinen nelipyörävetoinen kierrealustainen laite jolla olen edes ajanut (ellei forresteria lasketa).
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
aika pirun asiallista !
![]() laitapa yks kuva sivulta, jossa näkyy tuo boGGeri suhteessa auton korkoon... paljonko renkaan keskeltä loksun reunaan ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei nyt tähän hätään löytynyt tuoreempaa sivukuvaa. Täytyy joskus koittaa muistaa ottaa. Vois muutenki mittailla vähä mitä laite on levee ja korkee. jne ja KG??? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Kestotestiä
Käytiin Kekkulan kans ajamassa Heinolan Lumikrossi kisa, auto pysy ehjänä eikä mitään suurempia murheitakaan ilmenny. Etu panhardi pääsee pohjaan joustaessa edelleen vähä hipaseen runkoon ja murikkaan.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Paino
Eilisessä kisakunnossa tänään punnittu 1907 kg ... Tohon lukemaan ei voi olla ku pettyny.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noi lokarit on vähän tilavemmat ku alkuperäiset, että niihin lienee turha mittailla mitään. Mutta etuoven "kynnys" on 81cm korkeudella ja koko auton korkeus pääkaaresta mitaten on 199cm ja leveys 197cm, nää mitat siis noilla 35" boggereilla. Kaikkien sekoilujen jälkeen tää malmikasa vaikuttas toimivalta. Kiitokset neuvoista Juh0lle, Lepoantille ja TOHJ61:selle. Joku roti oltava noissa sukellus hommissakin, eli norkkeli tulee tohon tuulilasin alle. Kunhan Kekkula toimittas pätkän puruimurin letkua. Putkihäkkyrää on vähä jatkettu On se vähän turhan levee. Haaveissa 37" pökkyrät ja 8" vanne+petlok. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Finlad Trophy 2011 takana
Tällä kamppeella on ny ajettu eka suunnistus kisa ja ilman minkäänlaisia tekniikka ongelmia. Parannettavaa kyllä on mutta oon autoon silti tosi tyytyväinen. On sillä vaan niin paljo helpompaa ajaa ku HJ:lla.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Himalaja 24H takana
Nyt tuli sit ajettua jo toinen suunnistus kisa ja hyvin pelas auto vieläkin. Auto tuli aika likaseks ja kuvailin sitä ennen ko aloin sitä peseen, mutta näkyy kuvissa silti viimoset päivitykset.
Konehuoneen puolelle tuli BJ:n oma sisäilman puhallin Cross 4wd:n kautta tuli noi labs ohjausosat. Kattoon invertteri ja tollanen verkkojuttu papereita varten. Veli teki läppäritelineen. HJ:n käsijarrukahva tuli tohon jakkaran vasemmalle puolen. HJ:n käsijarruvaijeri väärin päin. Takavinssin vaijerille koukut puskuriin ja pakastimen kori liinoja yms. romua varten. |