![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Nyt kun tämä on sopivasti taasen noussut unhon yöstä esille niin ilmotelkaapa ne kiinnostuneet,ketkä ei vielä ole sitä tehneet,halukkuutenne lähteä puolustamaan Suomen mainetta ja kunniaa maailmalle. Haluaisin saada selville mahdollisimman ajoissa lähtijöiden määrän per luokka,jotta osaisin sitten alkaa utelemaan mahdollisia paikan tarpeita muiden maiden joukkueista. Ilmoitella voi tänne palstalle tai henk.koht. s-postilla mika.finer@gmail.com,tai puhelimitse 0400-809210. Sivuilla www.eurotrial.cz ei toistaiseksi ole tapahtunut päivityksiä,mutta sieltä jossain vaiheessa sitten löytyy lisäinfoa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nyt onpi www.eurotrial.cz -sivuilla sen verran päivitystä tapahtunut että sieltä löytyy ilmoittautumiskaavakkeet,kisaviikon päiväohjelmat sekä infoa oheistapahtumista;ke 3.8. vesipuistotrippi ja to 4.8. sightseeing Prahassa.Ilmoittautumiset näille reissuille hoituu samalla ilmoittautumiskaavakkeella kuin itse Eurotrial-kilpailuun.
HUOM!!Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut(sekä kilpailuun että mahd. vesipuisto/sightseeing) pitää olla kisajärjestäjällä viim. 15.6. eli viimeistään viikkoa ennen minulla eli 8.6. !! Eli minä kerään jälleen paperit ja rahat ja hoidan ne sitten keskitetysti eteenpäin. |
|
|
|||
|
|||
|
www.eurotrial.org -sivuilta löytyy nyt tälle vuodelle päivitetyt trialsäännöt.
|
|
|
|||
|
|||
|
onko säännöt muilta osin samat ku viime vuanna paitsi ne punasella kirjotetut
|
|
|
|||
|
|||
|
Punaisella kirjoitetut ovat uusia lisäyksiä/tarkennuksia,muuten säännöt ovat samat kuin edellisenä vuotena.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ai niin juu,nyt kun muistin niin tulevalla Eurotrialkisapaikalla järjestetään 1.-3. heinäkuuta Tsekkien trialosakilpailu.Eli mahdollisuus ottaa jonkinasteinen niskalenkki vastustajista käymällä etukäteen treenaamassa kisamaastossa
![]() Siispä jos jollakulla on ylimääräistä aikaa ja rahaa niin minun kauttani saa lisäinfoa. |
|
|
||||
|
||||
|
Tässä linkki Piratesin sivuille jossa Promo video kisasta!
http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=42495 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sääntökirja 2011 julkaistu | Junde | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 12.11.2010 16:33 |
| Myyty Nissan KingCab 2,5 D '89 (Leimaa 07/2011) | terppi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.10.2010 15:15 |
| Muutos 2011 puolueeksi | Arska-tehtaalta | Chit-Chat | 0 | 08.10.2010 20:06 |
| Off Road säännöt 2011 | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.09.2010 18:52 |
| Suomi - Tsekki tulosveikkaus | bono | Jääkiekko | 14 | 02.05.2003 09:47 |