![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
"hankinta"Lusikoiden jakoa... Laitoin tänne kun ei tiedä vituttaako vai eikö vituta... ei varmaan...
|
|
#2
|
||||
|
||||
inspiraatio
tuolta jostain se inspiraatio tuli,, mutta tähän ruhoon se iski..
![]() soa hj:n kaivoin suulin takaa hangesta ja ajattelin iskareita ruveta suunnittelee paikalle ja hehkun sähköjä,, josko tuon kesällä leimais
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
-81 kolari patrolli emännälle metsäautoksi.
__________________
KYM#5 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Volvo TGB 11
jokohan nää alkais riittää
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Eli siis nyt siihen matkailuautoon on tulossa jo ainakin 8 vetävää joista 3 ohjaavaa akselia, tosi pitkä perheohjaamo ja saunallinen kolmio...ihan isosti lähteny lapasesta...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Uus grammari brittipiirakseen, tavis joka osaa soittaa tikkua eikä näytöllä hytky mitkään palkit.
2,2kg rasia karkkia, öyh... Kuusi kpl 1/4"-vääntiöllä olevia nivelhylsyjä tuumakokoisina. Nämä tosin eivät mene omasta pussista kuin väliaikaisesti.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tommone ilmesty talliin...
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=74609
__________________
jeppiskamaa, pukinkonttiin... |