Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.01.2004, 21:42
kumilusmu:n Avatar
kumilusmu kumilusmu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 350
Perusasetus

Lainaus:
quote:
...ja tästä seuraa lisäkysymys: Mitkä (tarpeeksi korkeat ja kapeat) renkaat on riittävän pitävät talvella, kulutusta kestävät kesällä, ja rungoltaan tarpeeksi järeät maastossa??
Vaikka ajankin duunimatkat talvellakin mutterit alla, niin ei niillä kyllä viittis pidempää matkaa jatkuvasti ajaa, on sen verran liukkaat.
Oman kokemukseni mukaan nastat on ainoat riittävät jos talvesta puhutaan. Suolatut moskapaskatiet on tietty erikseen, niitä voi ajaa kitkoillakin ihan yhtä hyvin.

Eli mun mielipide tohon kysymykseen on että ei mitkään.


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-40 jatkuu taas Cental73 Maasturiprojektit 72 11.02.2009 18:39
LandRover 88"-Nissan-Datsun Bruno Maasturiprojektit 60 18.12.2007 16:18
Nyt se jatkuu Suzukin fixaus.... SukiSuki Tekniikka & Jutustelu 37 24.03.2006 21:39
Sähkövika jatkuu Rankussa... sippis Tekniikka & Jutustelu 24 21.04.2005 10:44
lantikoista....jatkuu.... lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 1 03.01.2005 08:55


Sivu luotu: 19:31 (GMT +2).