Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.02.2011, 22:19
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Eipä muuta kun mielenkiinnolla porukan kommentteja odottelemaan!!!
Niin, koskaanhan ei voi olla kaikkien mieliksi.

__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.02.2011, 16:03
Team Lypsikki:n Avatar
Team Lypsikki Team Lypsikki ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.07.09
Sijainti: Salla
Viestit: 548
Perusasetus

Lehti tuli jo tänään!

Nyt äkkiä putket sulamaan ja sit lukemaan
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.02.2011, 18:07
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

Prkleen postipate, jossei oo huomenna looras mä lasautan kirkolle hakemaan.. :P
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.02.2011, 18:25
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Pirkule, pittääpä käyä laatikolla...

Eipä ollu laatikkossa kun mainoksia
No onneksi ei laskuja kuiten...
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 07.02.2011 19:41
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.02.2011, 18:45
ez-boy:n Avatar
ez-boy ez-boy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.07.05
Sijainti: Nokia, Finland.
Viestit: 349
Perusasetus

Odotellaan, toivottavasti huomenna...
__________________
-MMC-
-SLCK-
-RJ70-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.02.2011, 21:09
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Eeeeiiii ollunna tullunna tänne susrajallekkaan vieläkkään, mut jospa jo huomenna?!?
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.02.2011, 21:42
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Exclamation

Oottakaa ny rauhassa älkääkä hättäilkö


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 28CRDKJ Näytä viesti
Eeeeiiii ollunna tullunna tänne susrajallekkaan vieläkkään, mut jospa jo huomenna?!?
Eikös se Myllis tuolla mainostanut että tiistaina saattais jo olla perillä tilaajilla jos kerta perjantaina vasta postiin on laitettu, että ei kandee turhaa hättäillä ???
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyvästi julma maailma! VonLeka Chit-Chat 5 28.12.2010 22:26
O:Tekniikan maailma v.-75 Wago-78 O/M/V Muut 27 28.09.2006 03:36
Kun maailma ei riitä...ZR1 sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 10 07.01.2005 11:01
Näin se maailma muuttuu.... zartsa Society 14 10.12.2003 18:37
Maailma ämerikkalaisittain SohNah Jokes 0 17.05.2002 16:29


Sivu luotu: 22:27 (GMT +2).