![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Noh tyhmähän olen mutta ei jaksaisi tapella turhasta ja auto olisi muuten ihan ok kuhan kone saadaan kuntoon.. Lupasivat harkita asiaa.. eli homma jatkuu ens viikolla!
|
|
||||
|
||||
![]()
nooh,ilmeisesti edelliset jo unohdettiin,joko kävit viimosen neuvoottelun auroorassa ?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Maanantaina sit ettimään joku asianajaja hoitamaan loppu selvitykset kun eivät halunneet rahaa antaa ja en suostunut maksamaan "välirahaa" toiseen autoon.. sitä en tajua ensin he haluavat purkaa kaupan ja kun vien heille puuttuvat renkaat ja avaimet pyytävät viemään rikkinäisen pajeron mukanani taikka he hinauttavat sen portin ulkopuolelle. Outoa?? Nyt pitäs löytää joku diesel käyttöinen halpis peli jolla ajelen töihin jos mamma ajaa mun vanilla työmatkat. Ainiin tarjos se mulle 1500€ käteistä jos otan auton tollasena ja suksin mäkeen sieltä mutta missä välissä mä sen kerkeen korjaa ja eipä se pitkälle riitä jos korjaamolle vie ja mun mielestä ei tollaseen tarvii ees suostua 2kk odottelun ja heitin korjaus yritysten jälkeen.. |
|
|||
|
|||
![]() Tääkö se on?Lainaus:
Svanströminkuja 7 B 16, 00870 HELSINKI Operatiiviset vastuuhenkilötToimipaikan ylin johto toimitusjohtaja Vladimir Mechtcherski Lähde: Fonecta-konserni Hallituksen jäsenet Kaupparekisterissä Puheenjohtaja:Mechtcherski Vladimir Varsinainen jäsen:Turvikas Julia Varajäsen:Peniyaynen Pavel Meinaakko saada fyrkkasi pois Vladimirilta? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Sanoppa muuta morjens.. kivasti kun olin ostamassa niin en tiennyt tosta omistajasta mitään mutta se on selvinny täs ajan myötä..
Ostin suomalaiselta myyjältä joka kehui olevansa toinen omistaja.. No firma on jo selvillä näemmä kaikille niin tos on sen meitin pajeron myynti ilmo myyvän näköinen hyvä teksti edullinen hinta.. http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/3644973 Ja ostettiin ilman mitään eri mainintoja mistää rikkinäisestä koneesta kuten ilmosta käy ilmi |
|
||||
|
||||
![]()
Nonni kyllähän siinä kävi sit niin et liike ei suostu palauttaa rahoja.. miksi? sitä en osaa sanoa ja vaikka vannoin ja vakuutin muille sekä itselleni et oikeuteen vaan kerta voitto on selvä joka tahon mukaan...
Mutta mutta.. Jos oikeudessa menee 1-2vuotta niin onko autoliike aurora hengissä ees silloin enää ja vaikka voitto tulisikin saanko siltikään rahoja.. no yleisen ongelman eli kapitaalikapeikon takia myönnyin siihen sopimukseen että otettiin toinen auto ja MAKSETTIIN TAAS LISÄÄ KOSKA EIHÄN RIKKINÄISESTÄ PAJEROSTA VOI TÄYTTÄ HYVITTÄÄ... Noh muutamalla satasella selvisin ja mammalla on nyt vajaa vetoinen s80 persiin alla.. Mikä on tarinan opetus? älä sekaannu autoiike aurora nimiseen liikkeeseen ja suosittelen muillekin pysymään poissa sieltä.. Ainakaan en suosittele sitä meitin vanhaa pajeroa sillä en usko et ne sitä korjaa kunnolla ainakaan.. |
|
|||
|
|||
![]()
Kuulostaa ihan samanmoiselta touhulta kuin mulla yhen daihatsun kanssa...(Sama vikakin..)
Sitäkin korjailivat ja oottelivat osia... Aikaa meni vissiin melki kolme kuukautta josta auto oli ajossa varmaan vähän toista viikkoa... Kauppias ei kauppaa halunnut purkaa, mutta kun kuului isompaan ketjuun niin lähetin virallisen reklamaation suoraan ketjun johtoon ja sain rahat pois viikossa.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Asiaa paskasta? | Lehis | Chit-Chat | 24 | 14.01.2011 11:21 |
Juoppohullun päiväkirja | k81 | Linkit | 13 | 28.01.2010 15:38 |
O: (ehkä jopa kax..)Sähkövinssi(ä) 10000-16000lbs | Kovakalu69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.05.2007 19:08 |
Vihdoinkin rehellistä autokauppaa.. | FinnDRZ | Chit-Chat | 9 | 28.04.2007 13:21 |
Autokauppaa!!! | POUSA | Chit-Chat | 5 | 23.10.2005 00:15 |