![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kuume loppu ja kalja pysyy taas sisällä. Kippis sille!
|
|
#2
|
||||
|
||||
Hermoloma....
Iltapäivällä pomon kanssa pidetty kahdenkeskinen puolen tunnin kehitys/palautepalaveri venyi 2,5 tunnin pituiseksi. Lopputuloksena sovittiin etten näytä naamaani työpaikalla seuraavaan kahteen viikkoon ja sen jälkeen aloitetaan keskustelut Mun seuraavasta toimenkuvasta...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
viikon mittanen talviloma...on se vaan niin hyvä fiilis...
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itsellä ongelmana "matriisiorganisaatio" jossa yksi on hallinnollinen esimies mutta samalla on olemassa 3 muuta pomoa eri projektien suhteen jotka eivät ole kommunikoineet keskenään yhtään mitään. Mut aina kannattaa muistaa et se on työtä vain. Moni muu asia kannattaa pitää näiden keskutelujen yläpuolella. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tämä autuas jakautunut olo
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Onnittelut sulle ja Pörölle! Koska tuli ja kumman sukupuolen edustaja?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Torstaina, eilen kotiuduttiin, prinsessa 51,5cm ja 3290g
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#10
|
||||
|
||||
irtautuminen DNA:sta
Eli puhelin operaattoreiden kiistattomasta häiriköstä... 20.10 laitoin kirjoitusta kuluttajasuojaan ja nyt vasta tuli vastaus sieltä... mutta oliko neljäs vai viides yritys että päästiin irti tuosta firmasta... ei koskaan enää takaisin sinne...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |