Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2011, 09:25
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Olikos se uudemmassa pajerossa sitten 160hv diesel moottori vakiona?

edit. eikai noita kunnollisia maastureita taija 2000 luvulta olla ku grand cherokee, defender ja g-mersu. tuon top3 jälkeen se on kai sama minkä valitsee..

erillisellä rungollahan ei tee mitään jos ei halua naama paskassa rakentaa autoa offroad kisoihin hajotettavaksi.

ja en tiiä toimiiko muiden kuin toyotan etuaksilan lukko niin että 'kovan' paikan tullen se kytkee itsensä pois päältä ettei hajoa

__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 31.01.2011 09:37
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.01.2011, 11:29
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Olikos se uudemmassa pajerossa sitten 160hv diesel moottori vakiona?
Tuo Pajero Sport millä ajelin koko viikonlopun oli vm.2007 ja siinä oli n.100hv otteen mukaan tehoa. Ihan 2.5td kone. Todella mopo kulkemaan. Tuli ikävä edellisen viikonlopun Navaraa, josta ei ainakaan tehoa puuttunut. Maantiellä pystyi helposti ohitteleen vaikka perässä oli n.2000kg painoa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
edit. eikai noita kunnollisia maastureita taija 2000 luvulta olla ku grand cherokee, defender ja g-mersu. tuon top3 jälkeen se on kai sama minkä valitsee..
Eikä tuossa grandissa ole kanssa erillisjousitus edessä?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
erillisellä rungollahan ei tee mitään jos ei halua naama paskassa rakentaa autoa offroad kisoihin hajotettavaksi.
Tuon myötä vaan niissä tuntuu olevan jakolaatikko. Eihän niissä välttämättä runkoa tarvi olla erikseen. Enkä minä siitä mitään hc offiautoa tekis. Sitä varten on nuo mädät jojotan paskat sun muut. Kunhan silloin tällöin kävisi vähän tien ulkopuolella.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
ja en tiiä toimiiko muiden kuin toyotan etuaksilan lukko niin että 'kovan' paikan tullen se kytkee itsensä pois päältä ettei hajoa
Uuden Hiacen taka-akselin kitkalukko on ainakin perin legendaarinen lukko. Yhtään Hiacee en ole nähnyt missä se jopa toimisi joskus. Se ei toimi edes uudessa Hiacessa. Kuitenkin jokainen 4wd Hiacen ostanut jaksaa hehkuttaa kuinka hieno laite se on kun takana on oikeen lukko. Tosin en tiedä onko 4wd hiacessa edes mitään lukkoa oikeesti taka-akselilla vai onko myyntimiehet vaan hehkuttanut perättömiä ominaisuuksia. Enkä kyllä muutoinkaan ymmärrä miten kukaan viitsii ostaa jotain Hiacee itselleen? Koko auto on suoraan 90-luvulta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.01.2011, 14:10
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.049
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti

Eikä tuossa grandissa ole kanssa erillisjousitus edessä?

-05 tulee vasta renukeula, siihen asti Danan 30 roikkuu suoralla putkella.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:42 (GMT +2).