Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.01.2011, 21:24
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Jos on paskaa pumpun pinnassa niin tuskin on millään asiantuntevalla pumppupajalla ollu, noissa hommissa kun tuo puhtaus ei ole puoliruokaa vaan koko homma! ja huomaathan sinä jos se pää on vaihdettu kun uusi jööti siinä päässä! jos vaan sattuu muistaa minkävärinen oli entinen(ruosteinen yms) huomenna itsellä alkaa sama jumppa. uutta pumppua ja nestepää tulee 1milli isompi, ja jos samalla kokeilis tota vaparin nokkalevyä

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.01.2011, 21:32
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Mullakin on sellaisia kokemuksia, että pumppu on kiilleellyt kuin koru huollosta tullessaan. Sinetit paikallaan ja lukitettavat paikat liimattuna jollain möhnällä. Jotkut kuulemma saa oikein pöytäkirjan toimenpiteestä, mutta sellaista en itse saanut
__________________
Toyota 4runner diesel 1991
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.02.2011, 14:07
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Tässä pari kuvaakin reiästä jos tuosta nyt mitään selvää saa mut yritetty kuitenkin... ei tullu kuvailtua paremmin tien päällä otin noi.
Click image for larger version

Name:	Kuva0078.jpg
Views:	1296
Size:	95,4 Kt
ID:	17009 Click image for larger version

Name:	Kuva0079.jpg
Views:	1240
Size:	99,2 Kt
ID:	17010
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.02.2011, 14:23
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Nyt on ainakin tuuletusta alakerrassa, oliko kuin paljon ajettu? ja kerkesitkö kattoa ne suuttimet? jos vaikka männän halkassu?
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.02.2011, 15:00
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Stedt- Näytä viesti
Nyt on ainakin tuuletusta alakerrassa, oliko kuin paljon ajettu? ja kerkesitkö kattoa ne suuttimet? jos vaikka männän halkassu?
entinen omistaja vissiin teettäny jotain remottia moottorille eikä sen jälkeen ole ajettu oikeestaan mitään.. ei tullu niitä suuttimia katottua kun ei se sitten enää oireillu..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.02.2011, 15:27
Imperio:n Avatar
Imperio Imperio ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, Savon sytämmessä.
Viestit: 264
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
entinen omistaja vissiin teettäny jotain remottia moottorille eikä sen jälkeen ole ajettu oikeestaan mitään.. ei tullu niitä suuttimia katottua kun ei se sitten enää oireillu..
Tuohan kuulostaa ihan samalta kuin oman Pajeron kohtalo. Edellinen omistaja oli laakeroinut koneen. Muutaman tonnin kerkesin ajaa niin kampuran runkolaakeripukki tuli morjestamaan lohkon kyljestä. Toinen pukin pultti oli pyörinyt ehjänä irti ja toinen katkesi kun laakerit meni sitten päälekkäin.. Elikkäs kampura oli menettänyt jo ominaisuutensa ja värissyt mutta tätä en vielä tiennyt. Ihmetytti vaan miksi pultti on pyörinyt itsekseen auki.
Uutta lohkoo kehiin, kampura koneistamolle tarkistettavaks ja kerrottiin olevan ok. Uusilla laakereilla motti nippuun ja taas mentiin 3500km niin kampura katkesi
Nyt ois taas uuteen koneeseen osat kunhan kehtaa rueta kasaamaan
Ei pie pienestä lannistua
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
http://imperio.1g.fi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.02.2011, 15:27
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.524
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
Tässä pari kuvaakin reiästä jos tuosta nyt mitään selvää saa mut yritetty kuitenkin... ei tullu kuvailtua paremmin tien päällä otin noi.
Liite 17009 Liite 17010
ikävän näköistä jälkeä..kerkesikö turbo kävästä kuivana??
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.02.2011, 16:15
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hailux Näytä viesti
ikävän näköistä jälkeä..kerkesikö turbo kävästä kuivana??
ei se varmaankaan kerinny käymään kuivana kun eihän se kovin kauaa pyöriny,, mutta pitää sitä tilannetta tutkia kuhan tässä kerkee joskus alkaa ottamaan konetta irti
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n ehostusta LINNA Maasturiprojektit 188 05.05.2020 21:52
Purkki-UAZin ehostusta tommy_Z Maasturiprojektit 18 06.01.2010 14:25


Sivu luotu: 21:22 (GMT +2).