![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jos on paskaa pumpun pinnassa niin tuskin on millään asiantuntevalla pumppupajalla ollu, noissa hommissa kun tuo puhtaus ei ole puoliruokaa vaan koko homma! ja huomaathan sinä jos se pää on vaihdettu kun uusi jööti siinä päässä! jos vaan sattuu muistaa minkävärinen oli entinen(ruosteinen yms) huomenna itsellä alkaa sama jumppa. uutta pumppua ja nestepää tulee 1milli isompi, ja jos samalla kokeilis tota vaparin nokkalevyä
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mullakin on sellaisia kokemuksia, että pumppu on kiilleellyt kuin koru huollosta tullessaan. Sinetit paikallaan ja lukitettavat paikat liimattuna jollain möhnällä. Jotkut kuulemma saa oikein pöytäkirjan toimenpiteestä, mutta sellaista en itse saanut
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tässä pari kuvaakin reiästä jos tuosta nyt mitään selvää saa mut yritetty kuitenkin... ei tullu kuvailtua paremmin tien päällä otin noi.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Nyt on ainakin tuuletusta alakerrassa, oliko kuin paljon ajettu? ja kerkesitkö kattoa ne suuttimet? jos vaikka männän halkassu?
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
entinen omistaja vissiin teettäny jotain remottia moottorille eikä sen jälkeen ole ajettu oikeestaan mitään.. ei tullu niitä suuttimia katottua kun ei se sitten enää oireillu..
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Uutta lohkoo kehiin, kampura koneistamolle tarkistettavaks ja kerrottiin olevan ok. Uusilla laakereilla motti nippuun ja taas mentiin 3500km niin kampura katkesi ![]() Nyt ois taas uuteen koneeseen osat kunhan kehtaa rueta kasaamaan ![]() Ei pie pienestä lannistua
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
|
#8
|
||||
|
||||
|
ei se varmaankaan kerinny käymään kuivana kun eihän se kovin kauaa pyöriny,, mutta pitää sitä tilannetta tutkia kuhan tässä kerkee joskus alkaa ottamaan konetta irti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Purkki-UAZin ehostusta | tommy_Z | Maasturiprojektit | 18 | 06.01.2010 14:25 |