![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kokemusta on jäärata/jokkisautojen hitsilukkojen tekemisestä. Ei purettu hammasrattaita ollenkaan pois. Kaikki hitsattiin yhteen könttiin. Pikku nööli hammasrattaiden kosketuskohdassa ei riitä. Myös ristitappi pitää hitsata kiinni. Eli reilusti vaan saumaa tasaisesti ympäriinsä. Migillä tehtiin meilläkin. Yritä suojata "arkoja" paikkoja ja hyvä huuhtelu/pesu ennen paikalleen laitoa. Samoin kannattaa vaihtaa öljyt heti hetken ajon jälkeen. Yleensä tuollainen "ympäriinsä hitsattu" perä kesti aika mukavasti, lähinnä vetarit aina paukkui. Vonkui yleensä aika makeasti sellaisessa 150km/h vauhdissa =) T:Petri R Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:itä tällä tehdään? Turbo... | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 13.05.2008 19:56 |
| kemppilukko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.05.2007 18:49 | |
| MItä tehdään paskakommenttimestareille ? | Chit-Chat | 48 | 22.10.2005 12:10 | |
| miten tehdään pdf tiedosto | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 31.08.2004 10:12 |
| Näin tehdään joulupukit | Gazza | URL | 3 | 24.12.2003 19:14 |