Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.01.2004, 16:52
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kokemusta on jäärata/jokkisautojen hitsilukkojen tekemisestä. Ei purettu hammasrattaita ollenkaan pois. Kaikki hitsattiin yhteen könttiin. Pikku nööli hammasrattaiden kosketuskohdassa ei riitä. Myös ristitappi pitää hitsata kiinni. Eli reilusti vaan saumaa tasaisesti ympäriinsä. Migillä tehtiin meilläkin. Yritä suojata "arkoja" paikkoja ja hyvä huuhtelu/pesu ennen paikalleen laitoa. Samoin kannattaa vaihtaa öljyt heti hetken ajon jälkeen.

Yleensä tuollainen "ympäriinsä hitsattu" perä kesti aika mukavasti, lähinnä vetarit aina paukkui. Vonkui yleensä aika makeasti sellaisessa 150km/h vauhdissa =)

T:Petri R

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:itä tällä tehdään? Turbo... Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 15 13.05.2008 19:56
kemppilukko Tekniikka & Jutustelu 1 12.05.2007 18:49
MItä tehdään paskakommenttimestareille ? Chit-Chat 48 22.10.2005 12:10
miten tehdään pdf tiedosto jjtp Tekniikka & Jutustelu 15 31.08.2004 10:12
Näin tehdään joulupukit Gazza URL 3 24.12.2003 19:14


Sivu luotu: 10:31 (GMT +2).