Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2011, 12:21
ZyndHel:n Avatar
ZyndHel ZyndHel ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.09
Sijainti: Merikaarto
Viestit: 114
Perusasetus

Lisää rasteja viety

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	220120111485.jpg‎
Views:	598
Size:	97,1 Kt
ID:	16808   Click image for larger version

Name:	220120111482.jpg‎
Views:	620
Size:	98,6 Kt
ID:	16809   Click image for larger version

Name:	220120111484.jpg‎
Views:	655
Size:	98,1 Kt
ID:	16810  
__________________
Where lost, but thats the idea.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.01.2011, 14:13
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Onko toimihenkilöjä/rastivalvojia jo tarpeeksi?

Ilkka
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2011, 14:17
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Morjenz Näytä viesti
Onko toimihenkilöjä/rastivalvojia jo tarpeeksi?

Ilkka
Lisää saa halukkaita ilmaantua. Ainakin rastialue valvojia tarvittais lisää. Halukkaita ?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.01.2011, 15:45
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Meikä vois harkita asiaa jos aikatauluun sopii, onko etelästä lähdössä muita?
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.01.2011, 13:26
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

Kimppa kyytiä !!


Mää lähen kans Kisoihin toki istumaan kyytiin,mut jos joku tarvii kyytiä sinne päin niin soitteloo vaan!!
Ai niin Nurmijärveltä lähtis kyyti tai sieltä suunnalta.
Puh: 040-9006762 (ei sit soitella yöllä)

tv. Rehtori
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.01.2011, 14:54
Girlpower:n Avatar
Girlpower Girlpower ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.09
Sijainti: Saaaastamala
Viestit: 60
Perusasetus

Sitä olis sit kans tarkotus tulla "ajelemaan" eka suunnistuskisa Minä Sussun ratissa ja puoliso karttojen kimpussa Ja ilmo laitettu
__________________
Ja taas sitä mennään
PowerTeam

Viimeksi muokannut Girlpower : 30.01.2011 12:49
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.01.2011, 21:09
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirkmacine Näytä viesti
Mää lähen kans Kisoihin toki istumaan kyytiin,mut jos joku tarvii kyytiä sinne päin niin soitteloo vaan!!
Ai niin Nurmijärveltä lähtis kyyti tai sieltä suunnalta.
Puh: 040-9006762 (ei sit soitella yöllä)

tv. Rehtori
Näyttäs siltä et sä tuut hakee meiät täältä pernajasta, halusit tai et
Alle kymmenen olis tulossa, kait sul on tilava auto
Eihän siitä sulle tuu ku parinsadan kilsan lenkki, hiljaisuus on myöntymisen merkki tiesithän
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.01.2011, 08:48
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

lman muuta


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samw Näytä viesti
Näyttäs siltä et sä tuut hakee meiät täältä pernajasta, halusit tai et
Alle kymmenen olis tulossa, kait sul on tilava auto
Eihän siitä sulle tuu ku parinsadan kilsan lenkki, hiljaisuus on myöntymisen merkki tiesithän
Ilman muuta,voin jopa ajaa arskan rekan sinne niin lavallahan ois paljonkin tilaa
Kyytiin mahtuis: neljä miestä+traileri+auto(tarkoittaa et auto on trailerilla perässä )
kaks miestä+auto(ei traileria)
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 07.02.2011, 16:19
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Suunnistus CUPin virallinen aloitus http://www.ravintolanoksu.fi/



Voi vaikka olla Jääkeri tarjouksessa
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.02.2011, 15:27
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Rasteja taas on joku viemässä (niitä riittää kaikille)
Lähes luksus majoitus lisätty ekaan kommenttiin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
viidakon kutsu ehdoton K- 18 psychobilly Chit-Chat 15 30.11.2007 01:55
FFRP: Kutsu trulez Roleplaying Games 12 21.02.2003 00:03
Foorumipeli (liittyy FFRP: Kutsu) Lars Roleplaying Games 6 28.01.2003 02:06
Kutsu Big Wheels -tapahtumaan tuuli Yleiset 0 23.06.2002 17:39
Kutsu Big Power Meetiin tuuli Yleiset 0 23.06.2002 17:32


Sivu luotu: 00:21 (GMT +2).