Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.01.2011, 10:48
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Melkeen vitutti päivällä kun joku melkeen valkoinen HJ60/61 veti letkaa jäljessään kuusamon tiellä. Vaikka tyhmempiä ne jäljessä ajajat oli kun eivät menneet edelle, tosin eipä ollu tojisti sen fiksumpi kun ei käynyt levikkeellä piipahtamassa.
Nyybille vastausta, ei se ole se letkan eka joka ruuhkan tekee... Sen tekee se joka ei "pääse" ohi hitaammasta (nimenomaan letkat toinen kosla)

Vanha 25.01.2011, 11:45
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Nyybille vastausta, ei se ole se letkan eka joka ruuhkan tekee... Sen tekee se joka ei "pääse" ohi hitaammasta (nimenomaan letkat toinen kosla)
Juu. Minäkin ajan HJ;llä aina n.80km/h, ei mulla oo kiire minnekää ku on vielä 80-lätkä. Jos haluavat tehdä jonon perään niin siitä vaan ei mua haittaa, on miehistä ajaa jonon ensimmäisenä ja naureskella kun hölömöt eivät lähe ohi jos on kiire

Kerran ajo persiissä joku vittumainen tuninki lökäpöksy pensselinpesunesteellä kulkeva auto ihan perseessä kiinni varmaan 10km ja sit lopulta yritti ohi (monta paikkaa aikasemmin) niin väänsin hj;n turbo ruuvista ahtopaineet 1,5kiloon ja lämiskän pohjaan enkä päästäny sitä ohi, sit vilkutteli varmaan minuutin takana valoja, kunnes käännyin mökkitielle ja sit se suuttu siitä ja lähti kaasupohjassa ihan täysiä jatkamaan matkaansa.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 25.01.2011 11:49
Vanha 25.01.2011, 13:03
NORT:n Avatar
NORT NORT ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 13.01.04
Sijainti: Meri-Pori, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Juu. Minäkin ajan HJ;llä aina n.80km/h, ei mulla oo kiire minnekää ku on vielä 80-lätkä. Jos haluavat tehdä jonon perään niin siitä vaan ei mua haittaa, on miehistä ajaa jonon ensimmäisenä ja naureskella kun hölömöt eivät lähe ohi jos on kiire

Kerran ajo persiissä joku vittumainen tuninki lökäpöksy pensselinpesunesteellä kulkeva auto ihan perseessä kiinni varmaan 10km ja sit lopulta yritti ohi (monta paikkaa aikasemmin) niin väänsin hj;n turbo ruuvista ahtopaineet 1,5kiloon ja lämiskän pohjaan enkä päästäny sitä ohi, sit vilkutteli varmaan minuutin takana valoja, kunnes käännyin mökkitielle ja sit se suuttu siitä ja lähti kaasupohjassa ihan täysiä jatkamaan matkaansa.

Toi, nyt kyllä jäin sanattomaks , ihan oikeesti .
Vanha 25.01.2011, 13:24
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
niin väänsin hj;n turbo ruuvista ahtopaineet 1,5kiloon ja lämiskän pohjaan enkä päästäny sitä ohi.
Eli peittyikö ohittajan näkyvyys savuun, vai siirryitkö keskelle tietä ettei päässyt ohi? :-)
Vanha 25.01.2011, 14:14
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Perusasetus

työmua...

ei pitäs urputtoo kun on töitä... mutta jos ei ole mittään muuta kun jonniinjoutavien akkojen ja ukkojen höpinöitä ja keksintöjä mitä ihmeellisimmistä asioista niin ei voi mittään... hermot männöö saamari...
Vanha 25.01.2011, 14:26
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Eli peittyikö ohittajan näkyvyys savuun, vai siirryitkö keskelle tietä ettei päässyt ohi? :-)
ei riittäny yx täppä kolmosessa civicissä veto mennä hj;n ohi

Vanha 25.01.2011, 14:14
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:

Tosi järkevää touhua, olet varmaan ylpeä itsestäsi.
Vanha 25.01.2011, 14:31
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Tosi järkevää touhua, olet varmaan ylpeä itsestäsi.
Kyllä, olen aistivinaan pientä ämpyilyä viestissäsi? Minkä takia minun pitäisi pysähtyä 80 rajotetulla alueella levikkeelle ja päästää takana olevat autot ohi jos ajan 80-90km/h? Ja aina pittää vähä ällyyttää vähemmän lahjakkaita kuskeja, mielestäni tyhmää roikkua konetiellä 10km persiissä vaikka ohituspaikkoja on melkein jatkuvasti?

Vanha 25.01.2011, 16:17
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

No kyllä tollanen liikennekäyttäytyminen melkoista järjen köyhyyttä osoittaa, jos oma kosla ei pysy muun liikeenteen vauhdissa niin ei sitä muille tarvi yrittää kostaa.
Ensikerralla kun joku yrittää ohittaa niin nosta jalka kaasulta muutamaks sekunniks ja ahdistava ohitustilanne on ohi hetkessä, jollet siihen pysty niin olisi aiheellista keskustella asiasta psykologin kanssa.
Vanha 25.01.2011, 16:20
NORT:n Avatar
NORT NORT ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 13.01.04
Sijainti: Meri-Pori, .
Perusasetus

Tää leka on hyvä , just kun luulet ettei mitään älytöntä voi tapahtua , ja taas ;-)
Vanha 25.01.2011, 17:08
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NORT Näytä viesti
Tää leka on hyvä , just kun luulet ettei mitään älytöntä voi tapahtua , ja taas ;-)
Täällä foorumilla ei taida olla yhtään joka ymmärtää huumoria sekä millä ei ois pipo tiukalla? Onneksi olen vielä alle 30-vuotias, muuten hävettäs kinastella aikamiesten kanssa internet foorumilla

Lähinnä siis tunnen myötähäpeää muiden puolesta että mitenkö jotkut jaksaa kinastella internet foorumilla vaikka ikää on ymmärtääkseni yli 15v ?

Viimeksi muokannut VonLeka : 25.01.2011 17:10
Vanha 25.01.2011, 16:58
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
No kyllä tollanen liikennekäyttäytyminen melkoista järjen köyhyyttä osoittaa, jos oma kosla ei pysy muun liikeenteen vauhdissa niin ei sitä muille tarvi yrittää kostaa.
Ensikerralla kun joku yrittää ohittaa niin nosta jalka kaasulta muutamaks sekunniks ja ahdistava ohitustilanne on ohi hetkessä, jollet siihen pysty niin olisi aiheellista keskustella asiasta psykologin kanssa.
Erittele tarkemmin mikä liikenne käyttäytyminen minun ajossa ärsyttää? Ajan 80km/h rajotuksella 80-90km/h ? Mikä tuossa on väärin? Onko oikein se että muut ajaa perseessä kiinni ja minun pitäisi jäädä levikkeelle oottamaan että muut menevät ohi?!?! Tiedätkö mitä sujuva ajaminen tarkoittaa? Se ei tarkoita sitä että minä höllään vauhtini keskellä moottori tietä 60km/h-nopeuteen ja päästän takana olevat ohi.

Kannattaa ottaa se pää pois perseestä ja miettiä tilannetta tarkemmin. Vähä älyisempikin ymmärtää rivien välistä että moottoritietä oli monta kilometriä ja minä ajan 80-90km/h niin kyllä normaali ihminen menee bensa autolla heittämällä ohi vanhasta diesel veturista, mua vitutti se kun kilometri tolkulla roikutaan ihan perseessä kiinni ja sitten vihdoin ja viimein jossain vaiheessa yritetään ohi vaikka hyviä tilaisuuksia olisi ollut aikaisemmin monta.

Joko ymmärrät vai pitääkö käyttää tavu-viivoja?

Mielestäsi olisi siis järkevä tilanne se että löysään vauhtia 80-kilometrin rajoituksella oman vauhtini n.90-> n.60km/h että takana olevat n. 10 autoa pääsee ohi? Ja sitten kun kaikki 10 autoa ovat ohi niin lisään vauhtiani taas n.90km/h ja mistä veto niin edellä olevat ajavat ihan täysin samaa nopeutta! Niillä kusipäillä ja kulliselillä on vaan joku vammanen fetissi päästä suuremmasta ohi.

Viimeksi muokannut VonLeka : 25.01.2011 17:03
Vanha 26.01.2011, 18:24
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Erittele tarkemmin mikä liikenne käyttäytyminen minun ajossa ärsyttää? Ajan 80km/h rajotuksella 80-90km/h ? Mikä tuossa on väärin? Onko oikein se että muut ajaa perseessä kiinni ja minun pitäisi jäädä levikkeelle oottamaan että muut menevät ohi?!?! Tiedätkö mitä sujuva ajaminen tarkoittaa? Se ei tarkoita sitä että minä höllään vauhtini keskellä moottori tietä 60km/h-nopeuteen ja päästän takana olevat ohi.

Kannattaa ottaa se pää pois perseestä ja miettiä tilannetta tarkemmin. Vähä älyisempikin ymmärtää rivien välistä että moottoritietä oli monta kilometriä ja minä ajan 80-90km/h niin kyllä normaali ihminen menee bensa autolla heittämällä ohi vanhasta diesel veturista, mua vitutti se kun kilometri tolkulla roikutaan ihan perseessä kiinni ja sitten vihdoin ja viimein jossain vaiheessa yritetään ohi vaikka hyviä tilaisuuksia olisi ollut aikaisemmin monta.

Joko ymmärrät vai pitääkö käyttää tavu-viivoja?

Mielestäsi olisi siis järkevä tilanne se että löysään vauhtia 80-kilometrin rajoituksella oman vauhtini n.90-> n.60km/h että takana olevat n. 10 autoa pääsee ohi? Ja sitten kun kaikki 10 autoa ovat ohi niin lisään vauhtiani taas n.90km/h ja mistä veto niin edellä olevat ajavat ihan täysin samaa nopeutta! Niillä kusipäillä ja kulliselillä on vaan joku vammanen fetissi päästä suuremmasta ohi.
Ajattelin että sun kannattais kokonaan pysyä liikenteen seasta poissa, bussin takapenkki sopii sulle paremmin.
Jos susta tuntuu ettei sua ymmärretä niin ei ne tavuviivat siihen auta, vika on jossain ihan muualla
Välillä tuntuu että tää internettikin on sulle vähän liian haastava, eikös jossais järjestetä sellaista atk ajokoulutusta?
Sulla on samat ongelmat nettiliikenteessä kuin autoliikenteessäkin mutta eihän kukaan ole seppä syntyessään ja toiset oppivat hitaammin kuin toiset, jotkut ei opi koskaan
Kyllä mä huumoria ymmärrän mutta liikenteessä törttöilyä en.
Vanha 25.01.2011, 16:23
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Angry

puhelimella ei voi nostaa hirttä tänään huomasin, avitin jalalla ja muistin et puhlu jäi housuntaskuun mut liian myöhään, vahinko tapahtui jo.
Onnex puhluun jäi virrat viel päälle niin sain tehtyy numeroista ja muista tiedoista varmuuskopion.
Uus puhlu tilaukseen ja taitaapi merkki olla sonim x3
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47

Sivu luotu: 09:00 (GMT +2).