![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Akka!!!!!!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Katkennut solisluu! Jääradalla nutulleen pyörällä ja 4. viikko kantositeessä lähtee käyntiin. Aika perverssiä, alkaa lumitöitäkin olemaan jo ikävä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Juo se mukavaksi!
Vituttaa pikku liukastuminen, tai oikeastaan liukastumisesta johtunut liian nopea akropatinen korjausliike...jollaista läskin selkä ei kestä. Montakohan viikkoa pitää tätäkin potea... |
|
|
||||
|
||||
|
mulla meni pari viikkoa... juuri samantapainen liukastumisen korjausliike.
|
||||
|
||||
|
Vituttaa jo kohta puoli vuotta vaihtelevasti jatkunut flunssa, yskä, nuha jne. Nytkin kurkku kipeä ja puolitoista baria pään onteloissa. Aattelin että edes vähän helpottais ku röökin polttamisen lopettaa, mut reilun kolmen viikon jälkeen pahemmaks vaan menee. Saatana.
|
|||
|
|||
|
3 VRK hedarii ilman viinaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Patrollin vaihdelaatikko!
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Miul ois työn alla...
![]() Tai sit onki niin, et juonki itteni mukavaks.
|
||||
|
||||
|
Mie oon kaunis ja muut on mukavia..eiku, siis niinku toisin päin
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |