![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Ei Taho Kulukee
Murrosten ja pronssiholkkien sisäänajoa Lumessa kulku on yllättävän nihkeetä jos ei oo etulukko kiinni ni ei me ku vauhdilla. HJ:hin tottuneelle toi tetteryys ja näkyvyys "hytistä" on kyllä tosi luksusta. Tossa tollanen pikku nyppylä mistä ei sitten millään ylös, vaikka ajoin jäljet alas mennessä. Vauhtia tohon ei oikeen saa ja pikku kolmosella ku lähtee paikaltaan ni ei taho jaksaa pyörä pyöriä. HJ:lla (soa ja 35-pökkyrät) ei oo ikinä jääny nousematta??? On kuulemma aika paljo mukavempi ajella ku pomppukaasu HJ (12-HT). Toi umpihanki kulku yllätti kyllä kaikella muulla ku positiivisella tavalla. Täytys kyllä koittaa noilla 16/35 pokkereilla melki väittäsin että menee paremmin ku noilla 12,5 leveillä 38 TSL:lillä. Mutta ku ovat viä Seitsemisen reisun jäljiltä HJ:n alla ja keskiöt täynnä ja jäässä turvetta.
|
|
#2
|
||||
|
||||
komee bertta
juu ei sulla autossa oo mitään vikaa jos ei lumessa etene vaan just nuissa TSL:n renkaissa. niillä vaan ei tee mitään lumessa. TSL:llä joskus itsekin ajanut talvella ja ei niillä vaan etene laitteet. Bokkerit alle niin menee jo ihan toisella lailla.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
mulla on samanmoiset renkaa bjssä ja hjssa, 35" vatiivat, ja hj menee lumessa ihan helpolla vielä siinävaiheessa, kun lunta on jo vanteen yläreunaan asti. bj lakkaa kulkemasta kun lumi yltää murikkaan. varmaan paino auttaa hjssa, ja turbo kutonen
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joo mä epäilen kans että toi paino vois vaikuttaa. Mutta noi vinssit pitää nyt ainakin saatella kuntoon ennen enempiä testejä ettei tarvis alkaa lapioimaan. Toi ahtaminen käyny kans jo mielessä, mutta ku on tossa viä muutaki tekemistä ihan tarpeeks.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pakoputki näpräilty, kaipaa kyllä vielä lisävaimennusta. Pohjapanssari tuli 3millisestä 400 hardoksista, etuvinssi asenneltu ja toimii, Kekkula sai tänään toimiin lämpö- ja öljynpainemittarit tohon BJ:n omaan mittaristoon Volttimittariks pistettiin tarvike mallinen ku BJ:ssähän sitä alunpitäen ei oo ollenkaa. Tosi mätä tuulilasinkehys ja yhtä huonot ovet vähän silvottuina asennettu jotta ei pudottas kyydistä. Pokkerit hakattu irti HJ:n alta ja tuotu sulaan, yms.
Kuvia ehkä joskus. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Viikon vinkki; Patrollissa on 24v volttimittari, sen saa pikku käsitöillä hienosti sopimaan alkuperäisen ampperimittarin tilalle.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hyvä vinkki killeriltä vaikka tähän hätään myöhässä tulikin.
Ehdittiin tänään Nokialle ajoihin, meni vähän tusailuks ku repes alavesiletku ja virran vähyydestäkin siinä ehdittiin jo vähän kärsiä. Kiitokset viä Kekkulalle ja Hiluski kaksikolle avuista. Vähä semmosta tuntumaa alkaa laitteesta jo kertyä vaikka lunta olikin ainakin tälle laitteelle jo turhan paljon. |