![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
hö, mulla on letukan pick-uppikin!! eiks siitä oo mitään laulua? oli ihan vaan pakko kokeilla m+s kesä pyöriä ![]() eli peltoon vaan daavid raunilla latu auki ja vetoo ![]() ![]() olihan taas kivaa ![]() ![]() päivän päätteeksi kirjolohi á la kormun offroadveistämö
Viimeksi muokannut tare : 22.01.2011 20:43 |
|
|
||||
|
||||
|
No nii.....sitä on vaan suddailtu ja varsinaiset hommat odottaa sit huomista???
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja sudittelut senkun jatkuu
![]() ![]() ![]() ![]() "........i'm a Ford truck man, that's what i'am....." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() orbin purin vuotavan akselitiivisteen takia ja samalla hiukan yhdistelin osia ![]() no, ei se homma ihan hukkaan menny kun ratin kokonais kierrokset väheni ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Kerro sitten että osuiko ajoitukset kohilleen. Huomaa kyllä jos ei osunut, kun ekan kerran ratista kääntää
|
||||
|
||||
|
oon sillä sen verran ajanu ,että toimi
ja laidasta laitaan käännettäessä kierroksia ratilla vähemmän |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuota tökkimistä en nyt suoralta kädeltä osaa sanoa mistä johtui, mutta ettei nyt vain liittynyt jotenkin noihin palautusjousiin, mitkä on tuossa rattiakselin ja pyörivien venttiilien välissä. Taisi olla tavallisesti kaksi sellaista puolikuun muotoista jousta rattiakselin päässä, niiden kolokin näkyy Taren kuvassa. Siitä on nyt kuitenkin tovi aikaa kun olen itse viimeksi orbin purkanut, niin ihan kaikkia asioita ei muista ulkoa, mutta toiminnan pääpiirteet on kyllä vielä muistissa.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
mulla on muistaakseni tc:n pumppu ja arvot menee tohon haarukkaan 100-115bar ja n.15-17 litraa/min |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzukin korotus(lakimuutos ilmeisesti) ??? | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.09.2008 22:20 |
| Hj-61 Ongelma ilmeisesti hehkun releen kanssa? | Aparaatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.09.2007 20:38 |
| Ilmeisesti islantilaisia kolariautoja... | Eemeli2006 | Linkit | 1 | 12.12.2006 22:50 |
| Hajosiko läppäristäni kovalevy?EDIT ilmeisesti ei | krisu | Helpdesk | 5 | 10.12.2006 20:21 |
| Myyty M: promodi BJ | tare | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 13.01.2006 11:38 |