![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ystävän itsemurhayritys viime yönä...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
|
Tiedän miltä tuntuu soittaa toiselle ambulanssi ja koittaa pitää ystävää hengissä... Jättää moneen ihmiseen syvät arvet. Toivottavasti kaikki selviää ja muuttuu hyväksi... Vointeja kaikille läheisille... puhuminen auttaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Nyt et ainakaan turhasta valita. Pienet sille.
|
|
|
||||
|
||||
nokian puhelin huolto
nokian puhelin takuuhuolto!
mulla oli hyvä musta 6730c puhelin joka rupes temppuilemaa ja eikun huotoon tuli takas huollosta eikä ollu kunnossa vieläkään(olivat saaneet huollossa uuden vian jota ei ollut ollut ennen) no luuri uudestaan huoltoon ja jumalauta lähettävät mulle jonkun saatanan c5:n tilalle ja mä kun olin tykästynyt just tohon omaan luuriin käyttis toimi täysin niinkun pitää,oli karheeta pintaa kuoressa=pysy kädessä,sopivan kokonen=mahtu just koteloon eihän tää uus pysy edes mun nakkisormissa paikallaan että vois soittaa saatika että tää toimis yhtään samallal tavalla ![]() mua ei huvita enää yhtään mikään |
|
|
||||
|
||||
|
asia jota olen lykännyt ja tietänyt sen aiheuttavan SUURTA vitutusta on tehty,, nimittäin raptorin koneen purkaminen...
ja kaiken murheen takana on yksi helvetin kiila... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tasapaino -akselin kiila on pettänyt ja akseli pyörähtänyt n:3 hampaan verran minkä takia kampi ja tasapaino-akseli ovat kolaroineet... no ei muutakun osien metsästys käyntiin.. ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt vituttaa eniten se että olen niin helkkarin pöljä etten saa avatar-kuvaa toimimaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Työt! Ja työnantajan tasa-arvoinen suhtautuminen miehiin ja naisiin
|
|
|
||||
|
||||
|
Akka!!!!!!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Katkennut solisluu! Jääradalla nutulleen pyörällä ja 4. viikko kantositeessä lähtee käyntiin. Aika perverssiä, alkaa lumitöitäkin olemaan jo ikävä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Juo se mukavaksi!
Vituttaa pikku liukastuminen, tai oikeastaan liukastumisesta johtunut liian nopea akropatinen korjausliike...jollaista läskin selkä ei kestä. Montakohan viikkoa pitää tätäkin potea... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |