Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.01.2004, 13:02
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Lainaus:
quote:
joo ei ole jyrsitty ollenkaan. boggeri kuvio vaikuttais helpolta tehä jää pienin nappula pois vaan .
minkäs kokoinen on vanteissa venttiilin reikä kun mulla on niihin sisä kumit jossa on tavallista isompi venttiili traktorin kai ?
ei kyllä jaksais kuskata renkaita hesaa jos siistä huvista joutuu vielä maksamaan sitten mun renkaiden arvo tuplaantuu renkaat 100e+100ejyrsintä =200e=1200vanhaa valtakunnan valuuttaa !! ompi kallista lystiä tämä maasturi touhu kun uusia boggereita saa alta 10000e sarja .

OFFROAD DATSUNI ON MUN RATSUNI
Halvalla menee..... pistä matkahuoltoon niiit saat multa 300 erkkiä heti tilille sarjasta!!!<img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Edullista renkaitten tasapainot.. (meni jo) Shuttle Tekniikka & Jutustelu 2 22.03.2008 00:14
Renkaitten paino?? LöpöLassi Tekniikka & Jutustelu 7 24.05.2007 09:25
renkaitten asennus vanteille offirauta Tekniikka & Jutustelu 3 23.08.2006 21:36


Sivu luotu: 22:28 (GMT +2).