![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pisti silmään tuossa monikin asia. Takavalot on kulmissa, kiekkamittari puuttuu, ratti on erilainen kuin 2,8 pajeroissa yleensä, manuaaliset napalukot ja katto joka näyttäisi olevan ns. high-roof -mallia tai sitten silmä valehtelee lumipeitteen vuoksi. En ole nähnyt aiemmin 2gen pajeroa high-roof -mallisena. Onkos tuossa taka-akselilla sitä kytkettävää lukkoa vai kitkalukko? Kun näytti tuossa kojelauta-kuvassa että puuttuisi se lukon kytkevä nappi pistokkeen vierestä.. Harvinaisuus joka tapauksessa ei joka päivä vastaan tulekaan..
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Oli edellinen omistaja halunnut turbo tekniikan. Sitä ihmettelin itse kun tuohon "uuteen"koneeseen oli vaihdettu samaan syssyyn uusi kansi. Vai liekö tuo "uusi"kone ollut sitten kansivikainen??? Tuota coolerin häviämistä ihmettelen. Onneksi ei mikään mahdottomuus lisätä tuonne. Tuohan on todella karu sisältä ainut varuste on ilmastointi. Pari reissua tullut nyt jänismetille ajeltua ja pikkasen tuohon kyllä korkeutta kaivataan. Joo ja on tuolla korkealla katolla varustettu malli, sekä edessä manuaaliset lukot. Toinen asia mikä kiinnostais olisi ratin vaihto, tuo nykyinen ratti on n. pikkurilliä paksu ja erittäin kiusallinen ajaa ainakin rukkaset kädessä. Onko mimmonen savotta ja mistä kannattaisi rattia kysellä?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pidemmät riiput=?
Ei oikein tuo offiskieli multa vielä taivu. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos ratin vaihdat niin katso eka että kuuluuko mallin varusteisiin airbag, jos kuuluu niin ratissakin pitää olla se sitten. Takapään korotusta voisi myös tutkia siltä kantilta että saisiko tuosta jouset akselin yläpuolelle kuten tojotissa pitää tehdä että ne voi viedä maastoon.... ![]() ![]() Etupäähän ja sen "korottamiseen" löytyy maailmalta palikkaa jos jonninmoista... |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lisäksi vielä korin korotus 70mm ja 35"-renkaat,niin lopputulos on tässä Viimeksi muokannut Black Bear : 19.01.2011 17:44 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mistähän sais tiedon mistä tuo on uitettu? Trafi(ko)? Sitten tuohon korotus hommaan takas, saako nuita valmiita riippuja jostain vai pitääkö marssia rautavarastolle ja ruveta kempillä liimaamaan? Mulla ei tosissaan oo näistä mitään kokemusta kun melki koko elämä tullut nuitten kaksipyöräisten parissa touhuttua. Mitä tulee tuohon ratin vaihtoon niin ei ole turvatyynyjä. Tänään tuolta salolta ajellessa kattelin niin tuossa apparin "kauhukahvassa" joka on hanskalokeron yläpuolella lukee pajero. Taitaa olla oikeesti joku mallia intokiinashangrila.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerot -92-> | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 01.07.2009 08:50 |
Psychobillyn ystävät tänne | T.T.T | Chit-Chat | 35 | 25.11.2007 02:02 |
Mitä painaan teijän pajerot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2006 07:01 |
Tänne kuvia! | Linkit | 1 | 25.10.2004 18:21 |