Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.01.2011, 20:12
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Joku kyseli tuota valmistenumeroa: JMYHNV360WJ000244 Taitaa kyllä pahasti näyttää siltä ettei tää ookaan pajero... No liekö tuolla merkitystä?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.01.2011, 20:19
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Joku kyseli tuota valmistenumeroa: JMYHNV360WJ000244 Taitaa kyllä pahasti näyttää siltä ettei tää ookaan pajero... No liekö tuolla merkitystä?
Ei ole,nimen takia vain on joko Shogun tai Montero johtuen siitä että Pajero tarkoittaa espanjassa runkkaria
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.01.2011, 20:34
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Onkos saman ikäisessä pajerossa kierrejouset takana? Jos on miksi tuossa ei ole? Mites tuo cuuleri homma? Onko vain "kadonnut" matkalla?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.01.2011, 20:44
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Onkos saman ikäisessä pajerossa kierrejouset takana? Jos on miksi tuossa ei ole? Mites tuo cuuleri homma? Onko vain "kadonnut" matkalla?
2gen Pajeroissa on kierrejouset takana,ainakin kaikissa mitkä olen itse nähnyt(tämä siis poikkeus). Ainakin Shogun oli 1gen malleissa se "huonosti" varusteltu mm. manulukot edessä,ei kiekkamittaria eikä lisämittareita. Noihin 2gen eroihin en ole perehtynyt,eikä netistäkään niin paljoa tietoa enää löydy.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.01.2011, 20:58
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Tässä taulukko,niin voi tutkailla:


http://www.mitsubishiclubfinland.com...valmistenumero
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.01.2011, 21:10
Hammer__ Hammer__ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.04
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 468
Perusasetus

Pisti silmään tuossa monikin asia. Takavalot on kulmissa, kiekkamittari puuttuu, ratti on erilainen kuin 2,8 pajeroissa yleensä, manuaaliset napalukot ja katto joka näyttäisi olevan ns. high-roof -mallia tai sitten silmä valehtelee lumipeitteen vuoksi. En ole nähnyt aiemmin 2gen pajeroa high-roof -mallisena. Onkos tuossa taka-akselilla sitä kytkettävää lukkoa vai kitkalukko? Kun näytti tuossa kojelauta-kuvassa että puuttuisi se lukon kytkevä nappi pistokkeen vierestä.. Harvinaisuus joka tapauksessa ei joka päivä vastaan tulekaan.. Miksi siihen muuten on kone vaihdettu noin vähäisillä kilometreillä?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.01.2011, 21:28
Maantiekiitäjä Maantiekiitäjä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.01.11
Sijainti: Joensuu,Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Oli edellinen omistaja halunnut turbo tekniikan. Sitä ihmettelin itse kun tuohon "uuteen"koneeseen oli vaihdettu samaan syssyyn uusi kansi. Vai liekö tuo "uusi"kone ollut sitten kansivikainen??? Tuota coolerin häviämistä ihmettelen. Onneksi ei mikään mahdottomuus lisätä tuonne. Tuohan on todella karu sisältä ainut varuste on ilmastointi. Pari reissua tullut nyt jänismetille ajeltua ja pikkasen tuohon kyllä korkeutta kaivataan. Joo ja on tuolla korkealla katolla varustettu malli, sekä edessä manuaaliset lukot. Toinen asia mikä kiinnostais olisi ratin vaihto, tuo nykyinen ratti on n. pikkurilliä paksu ja erittäin kiusallinen ajaa ainakin rukkaset kädessä. Onko mimmonen savotta ja mistä kannattaisi rattia kysellä?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.01.2011, 22:23
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maantiekiitäjä Näytä viesti
Oli edellinen omistaja halunnut turbo tekniikan. Sitä ihmettelin itse kun tuohon "uuteen"koneeseen oli vaihdettu samaan syssyyn uusi kansi. Vai liekö tuo "uusi"kone ollut sitten kansivikainen??? Tuota coolerin häviämistä ihmettelen. Onneksi ei mikään mahdottomuus lisätä tuonne. Tuohan on todella karu sisältä ainut varuste on ilmastointi. Pari reissua tullut nyt jänismetille ajeltua ja pikkasen tuohon kyllä korkeutta kaivataan. Joo ja on tuolla korkealla katolla varustettu malli, sekä edessä manuaaliset lukot. Toinen asia mikä kiinnostais olisi ratin vaihto, tuo nykyinen ratti on n. pikkurilliä paksu ja erittäin kiusallinen ajaa ainakin rukkaset kädessä. Onko mimmonen savotta ja mistä kannattaisi rattia kysellä?
Ratteja löytyy purkaamoilta,esim nettivaraosasta sekä varaosahausta kannattaa katsella. Tuo pisti silmään,että entinen omistaja oli halunnut turbon,eli tää on ollut ennen vapari? Jos niin se selittäisi patin puuttumisen. Mutta tulipahan uutena tuttavuutena varmaan monelle tällainen laite. Takapää nousee hienosti kun laittaa pidemmät riiput,etupäätä saa sauvoja kiristämällä ylöspäin ja sitten vielä kunnon renkaat alle,tähänhän saa laillisesti 33" alle.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerot -92-> KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 13 01.07.2009 08:50
Psychobillyn ystävät tänne T.T.T Chit-Chat 35 25.11.2007 02:02
Mitä painaan teijän pajerot? offipete Tekniikka & Jutustelu 4 22.09.2006 07:01
Tänne kuvia! Linkit 1 25.10.2004 18:21


Sivu luotu: 13:49 (GMT +2).