![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Lukko testattu kadulla ja leikkimielisissä officrossi kisoissa. Hyvin etenee ja kääntyilee. Huolet ajo-omituisuuksista olivat turhia. Vaihteisto sensijaan ei tykännyt ja kolmosvaihde katosi. 2 - 3 vaihto on aina ollut pehmeä, pahentunu vähitellen ja nyt ei vaihda enää kolmosta. Jännä että kypsyi tossa puolen tunnin crossierässä, vaikka en käyttäny kolmosta ollenkaan. No remppakitti on jo valmiiks hommattuna, joten eiköhän tuosta tule entistä ehompi kunhan saa lootan irroitettua.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Moro.
Saako tuohon kardaani käsijarruun valmiita osia/virallisia osia. Meinaa katsastusmies vittuilla kaikesta missä ei ole virallista leimaa/merkkiä ![]() tv:ville |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja kyllä pitää kelvata asianmukaiset itsehtehdytkin osat. Vaiha asemaa jossei kelpaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Taas on pelit ajossa. Laatikossa oli pettänyt päittäislaakerointi ja kolmosen kytkevä mäntä pääs liikkumaan liikaa ja männän kumitiiviste oli pullahtanu, öljyn paineet karkas ja kolmonen katos. Piti hommata uus sisäänmenoakseli ja ensimmäinen planeetta, ne oli syöty pilalle sen laakerin petettyä. Nyt on kaikki kitkalevyt, välilevyt, panta, tiivisteet, laakerit ja holkit uutta. Sekä uus turbiinin tuli kans. Miedoin virimalli joka löyty us-partsista, TCI sizzler. Antaa stallia tossa yhistelmässä vähä vajaa 2000rpm. Maastossa en oo testannu mutta kadulla ajelin senverran että tuntuis toimivan.
Sitte laittelin ne lisälämppärit, eli jostain hiacesta puretut takakopin vesikiertoiset lämppärit. Takajalkatilojen nurkkiin tuli. Aika sauna jos laittaa täysille. Puol tehollakin ku hetken olivat nii emäntä käski laittaa ne pois päältä. Kuvia ei ollu tällä kertaa ollenkaan, mut pitää korjata asia seuraavaan päivitykseen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Päivitellääs tätäki, kompura tuli asennettua että pääsee täyttelee renkaita omin voimin. Hyvin tuntuu täyttyvän. Joku Viar, oisko ollu 400H.
Sitte tein tupla vaihekepit tohon jakikseen, eli hidas-vapaa-nopee ja keskiluko auki-kiinni on omilla kepeillä. Sitte noi pakitusvalot lähti takakaton mukana ja piti keksiä uus paikka. Upotin ne tohon luukkuun. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuli pyöräytettyä alle testiin 37/14,5 creepyt, lauantaina pääsee kulmaan testaamaan maasto ominaisuuksia. Toivottavasti ei satais niin olis samat olosuhteet kuin viimeks pokkuroilla.
Katutestailussa olivat pokkeriin verrattuna hiljaset, ei pomppinu eikä vedelly niinku ei pokkerikaan mut nää ulisi mutkissa pahemmin kuin ritariässän renkaat. Tosin testit vedeltiin 6psi paineilla, eli noin 0,4bar oli ilmaa. Ei paljoa kumi litisty noissa kuvissakaan, saa nähä mikä on hyvä maastopaine.. Laitoin sit katuajoa varten 1,4bar, ehkä se ulina mutkissa loppuu. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
on se vaan niin kaunis kuin kukka... ...E...E...eeiks perunatki kuiteski kuki ja silleen et raakahan toi vielä on kun vihree mutta kovaa vauhtia näkyy kypsyvän.
kattelin että mulla olis sitte sponsorikamaa ainakin takavalojen muodossa jos... nokkapelli ja kaarista umpimädät etulokaritkin mut... 56" takajousetkin sais joku viedä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |