![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja lähes viikoittain polttopuukärryn veturina, ajoittain trailerin veturina ja toisinaan myös arkiautona. Tosin Scout ei enää istu kyydissä, koska Possu muutti etelään Kyseessä todellakin ominaisuuksiltaan lähes täydellinen Venäjän safarikulkine. Jos jotain pitäisi muuttaa, niin pari tonnia pois painosta... ![]() Toisinaan kunnossa Aina ei Ainiin! Ei pidä unohtaa tuota vihreätä, joka oli mun ensimmäinen ihan off roadiin hankittu ja itse rakennettu auto. Vieressä tuo jv:n mainitsema Väihkösen liekki viis viis. Vuosi on muistaakseni -02.
Sika ajaa Possulla Viimeksi muokannut IironSika : 11.01.2011 21:15 |
|
|
||||
|
||||
|
voi hanuri että mä repesin tuota kuvaa jossa -iironsika- pajoittaa rautasikaa ja velipähäma nauttii elämästä... tuosta jotenkin ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle !!! yli 100 pisteen kuva !!!
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Taitaa tämä yksilö jatkaa hyvinkin uimataidon ylläpitoa venäjällä ![]() Hitsi ku oli yks komee remonttikuva tuosta hukkunu johki... lähes samanlainen kuin tuolla edellä ![]() Terveisiä vain edellisille ja nykyisille ja myös tuleville omistajille, ei kai tämä ikuna hajoa kokonaan pois... |
|
|
||||
|
||||
|
tälläsen bongasin lpr viime kesänä moponetin pihalla
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Aika helmi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Varkaudes oli ennen jollain vpk tai vastaaval, kun se oli kentän reunal ensiapu miesten ajokkina.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|