Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 10.01.2004, 19:54
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

kaikista missä on jäykät akselit on hyvä tehdä offipeli!Pystyy kääntämään akselit jousien alle,ei mitään ongelmaa.Pitkän korotus on just sama juttu ku pätkänkin.Kaverille käännettiin joku aika sit akselit ja se osti 35x13.5x15 baja clavit alle ja näyttää että menis helposti vaikka 38.5 ympyrät alle.
Tarkoittaa sitä et ei välttämättä tarvii kolmevitosille niin paljon korotusta,akselin käännöllä vain auto nousee kerralla niin paljon et vastaa jo painopisteen muuttumisen vuoksi ajo-ominaisuuksiin maastossa(kallistusherkkä.)
Mun mielipuoli on et mitä alempana saat autosi pidettyy, sen paremmin ajettavuus säilyy(esim.rinteessä kääntyminen)Toki muutenkin...
Mielummin vaikka avartais loksun reunoja,saa ne ruostuneet kaaretkin samalla vex...Sopivaa palikkaa korin jarungon väliin,jos ei muuten lähde luonnistuun...
Noo jokahinen tyylillään...

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: SOA PATROLLI simmerman O/M/V Ajoneuvot 9 27.11.2007 20:01
M:Patrolli-81 Hemi O/M/V Ajoneuvot 10 26.07.2007 11:24
M:Patrolli -Epeli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.06.2007 16:34
Piitkä Niva HEKULIINI Chit-Chat 7 01.06.2005 12:32
-88 3.3 TD patrolli, gonzo76 O/M/V Muut 0 08.03.2005 00:43


Sivu luotu: 22:33 (GMT +2).