![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Harvinaista.Tos renkku leulas on samanlaiset sisus kalut kun jäykäs axelissaki,ei oo toitsun perät kovin hajoavaisia. Muistaakseen kodaris on 8" etuperä joten ei sen pitäs helpolla hajota,kannattaa kuitenki käyttää se auki. Kiinnostais kyllä tietää mikä piru sen on rikkonu.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Oisko koneessa sama "suutin-tauti" kun 120-sarjasten d4d koneissa?
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=...asc&highlight=
__________________
- missing operating system - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tää mun kone on alkupään mallia jossa ei ole päivitys mahdollisuuksia ja olen jotenkin ymmärtänyt että toi suutin/suuttimen tiiviste ongelma olis alkanut siinä 122 kw mallissa?
Tohon mun koneeseen kun vaihdoin öljyt niin en ainakaan ilman mitään apuvälineitä nähnyt sitä öljysihdin verkkoa (siinä on jonkinlainen suojapelti ympärillä) siivilä on uudenman mallin koneessa tarkistettava 15 tkm:n välein. Tässä mun autossa ääni kuuluu kylmällä ilmalla koko ajan noin 2000 kiekan tuntumassa,vaikka syyläri on peitetty pahvilla. Tänään kun keli oli nollassa niin ääni hävis pikkasen ennen kuin moottori oli normilämmin. Eli ilmeisestitässä on jonkinlainen kylmäkäyntipiiri joka on riippuvainen ilmanläpötilasta? |