![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kuorma-autokuskeista suurin osa nyt kuitenkin on "ammatilaisia" jotka osaavat myös peruuttaa. Moni elämänsä henkilöautoja ajanut rooverikuski ei välttämättä yksinkertaisesti vain osaa peruuttaa. Varsinkaan pidempiä matkoja. Tällöin kynnys jäädä "vänkäämään" etuajo-oikeudesta voi olla helpompaa kuin itse peruuttaminen.. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta itse aiheeseen vielä, vaikea sanoa kun ei paikkaa tiedä että kumman olis ollu helpompi väistää. Uskoisin kyllä että henkilöauton. Ja olen kuitenkin sitä mieltä, et molemmilta harvinaisen tyhmä temppu. Olis kyl mukavaa jos henkilöautoilijat älyis et miten paljon tollanen iso auto tarttee sitä tilaa. Ja vähän nyt aihetta sivuten, monta ppv lavettia nähny, mitkä seisoneet risteyksessä tovin aikaa, kun ei henkilöautot tee tilaa. Luulis typerämpienkin älyävän että paljonko puolikas tarvii esim. 90 asteen risteyksessä tilaa. |
|
||||
|
||||
![]()
meillä töis auraauto ajo sellasta katua missä molemmin puolin autoja aikapitkän matkaa ja just mahtu aurankans ohi sitten oli tullu sellainen vaikeahko nais ihminen vastaan ja pysähtyny siinä aurapysäytti melkeen nokkaan kiinni ja jäi odottamaan että nainen ystävällisesti väistäisi.. nainen tuli ulos ja käski väistää hänellä on kiire töihin aurakuski koitti ystävällisesti esittää että vaikka hän pakittaisi siihen jäis kuitenkin sellanen muutaman kuution kokonen lumikasa eteen ettei hän pääsisi siitä läpi tämä ei mennyt hänen jakeluun ja hetken aikaa tapeltua aurakuski sano että ihan sama 10 sekunnin päästä mä jatkan matkaa oli sun auto siinä tai ei ja löi oven kiinni mamma juos autoon ja pakki löyty pirun nopeesti ku auraauto lähti liikkeelle
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tosin tuossa jutussahan ei kerrottu esim. kuinka pitkä olisi ollut rahtarin peruutusmatka. Tai kummalla olisi ollut velvollisuus väistää. Toisin sanoen kumman kaista mahdollisesti oli täynnä lunta/parkkeerattuja autoja. Tuskimpa tuo katu alkujaan on niin ahdas ettei kahta rintasin mahdu, ainakaan ilman selkeätä ilmoitusta siitä kumpi on velvollinen väistämään. |
|
|||
|
|||
![]() Yksi ajokaista käytössä eli ei mahdu kahta rinnanLainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sillä Rooverillakin tarvis opetella peruuttaan, tai jäädä kauemmas antaan tietä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä minä ainakin väistän raskasta kalustoa jos se vaan on mahdollista.
Ihmetyttää tollanen mulkkumaisuus pikkuautoilijalta. Ainakin mulla on ollut tapana antaa ihmisten tehdä työtänsä mahdollisimman vähän heitä häiritsemättä. Siksi pyrin esim. huoltsikalla käymään paskalla sellaisessa kopissa, jossa siivooja ei ole hommissa... ![]() Ja jos ei osaa autoillaan peruuttaa, niin kannattaisi myydä kortti vaikkapa mustalaisille ja mennä tekemään hiekkalaatikolle hiekkakakkuja.... ![]() Viimeksi muokannut jussa79 : 11.01.2011 15:01 |
|
||||
|
||||
![]()
Ompa tullu oltua samas tilanteessa parikin kertaa nosturilla (3 metriä leveä) pistiän tupakan palamaan ja kaadan termarista kahvia kuppiin ja otan hörpyt niin sillä aikaa on pakki löytynyt vastaan tulijan autoista
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se joskus hymyilyttää tämä minäminäminä-asenne... joku pääsee minuutin aikaisemmin kotiin niin aina löytyy se minäminäminä-asenteinen, sama pätee vaikka saa kilon enemmän paskaa... tai pääsee ekana kirkkomaalle.
Mut tuohon ite tapaukseen sen verran että eipä missään taida olla julkistettu minkälaista poskensoittoa siellä on puolin ja toisin ollut, kaikkihan tietää mitä v*ttuilusta saattaa seurata ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Kyllä joskus vitutti suora tie ei vastaan tulevaa liikennettä ja 20 autoa perässä! Kaikki moitti aina vanhuksia liikenteessä mutta täytyy kyllä sanoa että ei ne törtöt ainavanhoja ole ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sama pätee muuhunkin tien hetkelliseen tukkimiseen, jengi ei osaa jäädä sinne parinkymmenen metrin päähän odottamaan, vaan sillä kinnerillä on tungettava niin lähelle kuin ikinä vaan pääsee. Harvoin se toiminta siitä yhtään nopeutuu kun pitää varoa kaikkea jalankulkijoista autoihin, rauhassa kun annettaisiin esim. yhdistelmä peruuttaa pihaan, niin kaikki pääsisivät nopeammin jatkamaan matkaa. Mutta kun ei, niin ei. |
|
|||
|
|||
![]() vittu mitä urpoja kuorkin sarveen pääseekin.
Voitte varautua jokainen ruttari siihen että mun auton rutattuanne
kannattaa lähteä ja äkkiä. Reikä lyödään joko kuskin kalloon tai tankkiin ja tulta perään vähääkään empimättä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki keitti... | Päksi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.02.2008 19:28 |