Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.01.2011, 23:21
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Thumbs up

hieno dodge!! ja nuo ÄÄNET nannaa humalaisen korville

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.01.2011, 23:28
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

Nöinkin tän yks päivä vissiin käyttöraudassa?

PS. http://www.kamkry.fi/
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.01.2011, 16:21
simu_l simu_l ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.06
Sijainti: Vaala
Viestit: 49
Perusasetus

Kiitos kiitos.

En oo tällä käyttöraudassa käynyt, ainkaan muistaakseni... Mutta muuten olen kajaanissa pörränny dodgella jonniin verran.

Sävelet teille tarjoaa hx35 (vakio), k&n filter kit, vapaammin virtaava putkisto ilman vaimentimia yms. +2x5" pystypiiput.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.01.2011, 21:54
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simu_l Näytä viesti
putkisto ilman vaimentimia yms. +2x5" pystypiiput.
Onks kivat pitemmällä matkalla?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.01.2011, 22:08
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

4.2 straight sex piti jeepissä ainaki 2,5 tuuman suoralla hormilla sellasta mökää et 100km jälkee huoltsikal vuoro puhelu oli häh, mitä , täh, sanoha uuvestaa

ei kait tuo riiseli ny nii pahaa ääntä piä? oha siel kuristin heti sarjan jälkee ja eiks noista ääntä piäkki lähtee..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.01.2011, 22:20
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

4" tuuman hormi dodgessa turbolta asti niin ei ne sisälle sieltä takarenkaan takaa kuulu ainakaan veljen rotkessa. sitten hiukan kun kenkää antaa, nyt on vaan dodge hyötykäytössä pihamaalla tukkeena ollu jo parivuotta kun ei olla jaksettu sisustaa ja kardaaneja laitella paikoilleen. koko lattia melkein piti hitsata uusiksi kun niin perseestä ne veden poistot mitkä vaan ottavat vettä sisään ja matto mikä imee sen kosteuden. laatikolla ei ongelmia pitää lievää viriä. vahvistettu laatikko ja se kaasuläpän anturi korvattu potikalla että ei suotta pykältele ja luistattele. huono auto vaan kun ei lukkoa takana, 80vauhdissa lyö kaasun pohjaan niin häviää toinen rangas alle. ps.jonkun verran pitää olla perverssi jos tuommoiseen koneeseen manuaalin haluaa hullujen hommaa kun on automaatitkin keksitty ,mitkä vielä pelaa jos hiukan vaivaa näkee.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.01.2011, 22:26
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.438
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
ps.jonkun verran pitää olla perverssi jos tuommoiseen koneeseen manuaalin haluaa hullujen hommaa kun on automaatitkin keksitty ,mitkä vielä pelaa jos hiukan vaivaa näkee.
HEP! Tuollahan se paraikaa atlantilla seilaa tännepäin.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.01.2011, 23:00
simu_l simu_l ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.06
Sijainti: Vaala
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Onks kivat pitemmällä matkalla?

Ei kuulu sisälle pakoäänet muutaku reilussa kiihytyksessä, turbo vislaa senki eestä mutta ei tasakaasulla (silencer ring poistettu).

Onse tuo manuaali eri miehekäs ajella, tosin kiihytyksessä ei pärjää automaatille... itellä vähä kiikun kaakun että kumpi ois mielusampi, ei osaa päättää, hyvä tuolla manuaalillakin on päästellä.
Hinta erot rakennetulle automaatille ja LUJALLE manuaalille on niin minimaaliset että sekään ei oikeen ole hyvä peruste kummallekkaan.

Tuohon videoon, miksipä ei, on vaan nuo rattaat sen verta arvokkaat artikkelit että ei iha huvikseen kehtaa kokkeilla
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.01.2011, 23:26
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simu_l Näytä viesti
Tuohon videoon, miksipä ei, on vaan nuo rattaat sen verta arvokkaat artikkelit että ei iha huvikseen kehtaa kokkeilla
no kunhan nuo nykyset kumit rupee olee vaihto kunnossa ni sit kyl laitat viteota tuubiin ja linkki tänne! T: DODGE fani

tai voin tulla kuvaamaankin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.01.2011, 23:35
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

konehan on ihan huippu noissa vehleissä. perusvirit tehty tohonkin pihakoristeeseen. fuelplate ja putkisto ja se potikak sinne laatikole että ei luistattele. plus laatikon vahvistus uuden mallin hihnoippa/pannoilla. sama peruskone kuin meidän yhdessä traktorissakin oli.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 23.01.2011, 11:32
simu_l simu_l ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.06
Sijainti: Vaala
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
no kunhan nuo nykyset kumit rupee olee vaihto kunnossa ni sit kyl laitat viteota tuubiin ja linkki tänne! T: DODGE fani

tai voin tulla kuvaamaankin

Nojuuu, pitäähän ne renkaan lopettajaiset pitää, va siihe voi mennä vielä aikaa...
Oikeestaan pitäs kyl jo nyt rueta harkitteen rattaitten tillaamista jenkkilästä, oisivat sitten reservissä ku tarttee, renkaita ku ei iha lentorahtina kehtoo ottoo
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 08.01.2011, 16:29
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.480
Perusasetus

Jos en ihan väärin kattonu, niin toi on mun vanha sotaratsu!
Jos on sama yksilö, nii se on penkitetty.

Ja eiks manuaaleissa oo hx40? Näin muistelisin.

Tuli jo oikee haikee mieli ku katteli noit videoita...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 08.01.2011, 16:51
simu_l simu_l ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.06
Sijainti: Vaala
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Jos en ihan väärin kattonu, niin toi on mun vanha sotaratsu!
Jos on sama yksilö, nii se on penkitetty.

Ja eiks manuaaleissa oo hx40? Näin muistelisin.

Tuli jo oikee haikee mieli ku katteli noit videoita...

Mjaaaa, laitappa varsin yv:nä että millä virillä irronnu mitä...? Ja tuota jonku tuntomerkin mistä sen tunnistas et onko sun entinen... kiinnostas iha pirusti tietää et mitä tuolle on loppujen lopuksi tehty aikonaan, jotaki tietoo on... esim. ei mitään hajua mikä kuvernööri setti tuossa on, kiertää iha pirusti...

Kyl tuossa on hx35, piti käyä iha tarkistamassa ja teknisten tietojen mukaan liki kaikissa on hx35, joissaki automaateissa on ollut hy35.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 08.01.2011, 17:05
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.480
Perusasetus

Alkaa näköjää muisti tekee tepposia.

Hmm... Tuntomerkkejä...
Lavarauta: pääkaari taivutettu putkesta kahesta osasta, ja keskellä hytin kohalla sauma? Verkko on normi salmiakkiverkkoa. Kaari pultattu kahella pultilla(M12?) per puoli.

Katon sisäverhoiluu oli kirjotettu joku puh nro?

Mul on profiilis kuvia, kato näyttääkö samalta?

Mitä tarkotat kuvernööri setillä?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 08.01.2011, 17:23
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Hieno on vekotin. Ja hemmetin hienot äänet. Joskus kus ois varaa niin vaihtasin tommoseen.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 08.01.2011, 17:31
simu_l simu_l ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.06
Sijainti: Vaala
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Alkaa näköjää muisti tekee tepposia.

Hmm... Tuntomerkkejä...
Lavarauta: pääkaari taivutettu putkesta kahesta osasta, ja keskellä hytin kohalla sauma? Verkko on normi salmiakkiverkkoa. Kaari pultattu kahella pultilla(M12?) per puoli.

Katon sisäverhoiluu oli kirjotettu joku puh nro?

Mul on profiilis kuvia, kato näyttääkö samalta?

Mitä tarkotat kuvernööri setillä?

Joo, kyllä kyseessä on sama pastilli...

Tuota, laitatko vaikka yv:nä lisää juttua mitä tiiät nuista viri palikoista jos on sinun rakentama, mielenkiinnosta tahtos tietää mitä kaikkea tuolle on tehty.

Kuvernöörit eli governor spring kit eli ryntäys jousi setti eli jousi sarja jolla "säädetään" maksimi kierrokset....
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 09.01.2011, 09:34
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.480
Perusasetus

Onnea vaan, se on hiano peli!

Ja voimaa on ku pienessä kylässä.
Ite hinasin mm proomua, kevät jäissä...

Mut laitan yv:tä.
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Dodge RAM 4x4 2500 5.9 Cummins pee O/M/V Ajoneuvot 16 27.03.2011 19:55
Dodge RAM cummins turbo diesel by Keräsen automaalaamo keranha Maasturiprojektit 27 03.10.2010 14:40
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 07.07.2008 13:34
M: Dodge 2500 cummins 5.9 Killer-Wo O/M/V Ajoneuvot 1 06.03.2008 13:51
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins O/M/V Muut 6 11.08.2005 22:27


Sivu luotu: 06:39 (GMT +2).