![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hyvä video, eikä mikää re-postaus. Minnuu ihmetyttää myös se että käsittääkseni vakuutusyhtiöt kiltisti maksaa kaikki korjauskulut, ajelitpa upouusilla Hakkis seiskoilla ulos tieltä tai sitten nahkakaljuilla just 3 mm laillisuusrajan täyttävillä saksankitkoilla, joiden "pito" on talvella jotain uskomatonta. Ja kaikenmaailman rengasmelulle ja märkäpidolle löytyy kyllä jo direktiivejä, mutta EI MITÄÄN pienintäkään pykälää missä kerrotaan missä vaiheessa renkaaseen saa paistaa M+S -merkinnän.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() ABS
Mulla on kaksi samanlaista Wrangleria. Toisesta on ABS jarrut poistettu maahantuojan paperien avulla. Ilman ABS jarruja oleva Wrangleri pysähtyy jarrulla risteyksiin neliveto päällä, mutta ABS jarrullinen vaan jatkaa matkaa. ABS versiolla olen muutaman kerran ajautunut keskelle risteystä. Onneksi ei ole kolaria tullut. Haluaisin ABS:n pois toisestakin.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joissakin maastovehkeissä ABS ohjeistuksen mukaisesti otetaan pois päältä tieltä poistuttaessa. Jos ABS on päällä maastoajossa, niin ei se ajoneuvo pysähdy esimerkiksi jyrkemmässä laskussa ennen kuin napsauttaa ABS:n pois päältä. Täytyy oikeasti ihmetellä kumpi on tärkeämpää ajoneuvon pysäyttäminen vai ohjattavuuden säilyttäminen? Kompromissihan ABS-järjestelmäkin on. Sitä paitsi, ABS on esimerkkivideon tapauksessakin aivan voimaton, jos renkailla ei yksinkertaisesti ole yhtään pitoa.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
näyttää sille että linnanmäen kohdalla on hesassa jyrkempi mäki tai tampereella särkänniemen kohdalla...
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
on noi kyllä kans porukkaa... ei edes yritetä ohjata autoja suoraan alamäkeen että vältettäisiin törmäys vaan seistään vaan se jarrun päällä ja pidetään renkaat lukossa....
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Köyhänä opiskelijana ajelin isutsun ruupperilla insa saharat loppuun, viimeinen talvi oli jännä kun renkaissa 4mm pyöreitä nappuloita. Oppi pitämään kilometrin turvaväliä ja jarrutteleen vaihteilla.
Nyt oon taas köyhä opiskelija ja primerassa takana kaverin hylkäämät nastarenkaat, edessä vähän paremmat. Taas pidetään turvaväliä ja takarenkaat määrää vauhdin luistelullaan. Autoa en lainaa mutta kyllä sillä ennakoimalla itse selviää muun liikenteen vauhdissa. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nytkin huomasi muutaman kerran Porvoon safarilla, että absit ei antanut jarruttaa renkaita heti pysähdyksiin, kun rengas pyöri vielää reippaasti ja polkaisi jarrun pohjaan. Pari kertaa lähti jopa sen takia jo valumaan auto alamäkeen takaperin.. Täytyy kötöstellä katkaisija Grandiin millä saa absit pois päältä tarvittaessa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Läjä peltiä | Lanzari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.01.2008 22:52 |
Mistä peltiä Pääkaupunkiseudulla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.09.2007 09:27 |
Ostetaan peltiä | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.03.2006 12:45 |
kantattua peltiä? | Cental73 | Chit-Chat | 3 | 11.08.2005 18:24 |
tankki ruttuun | Yleiset | 8 | 23.05.2004 20:53 |