![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ei tätä tarvis ottaa niin vakavasti! ![]() Laki tai toisin sanoin trafi sanoo että mallivertailut ja tyyppyhyväksyntä toditukset on tultava luotettavalta taholta, ja käyttöohjekirja ei ole taho eikä todistus... Ohjekirjasta saa kyllä hyvin tietoa siitä mitä saa muutos katsastamalla alle laittaa, jos ei vielä otteessa mainita. toki on auto voitu tyyppihyväksyä useammallakin rengastuksella mitä etes ohjekirjassa mainita...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Totta helkutissa alkuperäinen käyttöohjekirja on luotettava selvitys mistä vaan. Tottakai katsastajasetähönö saa heittääntyä maastoauton kohdatessaan niin yhteistyöhaluttomaks, kädettömäks ja aivottomaks että saa pyytää joka lappuun Vehon leiman ja virallisen kielenkääntäjän käännöksen jos sattuu ulkomaankielellä olemaan "dokumentti". |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() kerrataa: topikin aloittaja kysyi millä saa 33" otteeseen minä vastasin että ainakin maahantuojan lapulla saa, tän varmaan voi tarkistaa lukemallakin. kaikki muu selkkaus kai johtuu peen veho provoista, häjyläinen vielä poisti yhden laadukkaan postauksensakin mutta kiinni jäi ![]() mutta omalta tahdolta ei tarkoitusta pahoittaa kenenkään mieltä... (eipä ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...juu asia tuli kaiketi selväks
ja poistin postauksen miltei hetii, kun ajattelin jottei turhaa enää lemahda, ei herneitä riittää kun uskoo itseensä ![]() (eli ei aina tarvi kaikkea hakea ja kysyä Veholta, ja usko tai älä HV, mulla on Vehoon erittäin hyvät ja lämpimät suhteet, kyse ei ole siitä, oonpa sitäpaitsi vieny sinnekin joskus suklaatia ![]()
|
|||
|
|||
![]() Älä muuta viserrä.
Tää on ian kaikkinen onkelma,on täst ollu -MATTI- isännän kanssaki puhetta. Kun konttori sanoo yhtä,toinen konttori toista sit lakikirja kolmatta ja siskontädinanoppi sitä ja mää kyllä sanon et ei vitussa! Olen ollut itsekin hiilenä asian suhteen taannoin kun muutosta olin leimaamassa,kun VARMAA tietoa ei ollu oikeen missään. Kukin tahollaan oli silloinkin oikeassa kenties mutta hommahan ei ollu niin yksinkertainen. No loppujen lopuksi soitin silloiseen AKEen ja kysyin sieltä sitten kaikkein korkeammalta jumalalta joka istui vuoren kupeessa ja antoi tarkat ohjeet tarvittavista papereista ja siitä mikä on laillista ja mikä ei. Sitte konttuurille ja sanoinkin inspehtoorille jotta AKEsta tarkistin,no inspehtoori totes että ois toi täälläkin selvinnyt. No vittuillakseen se niin sano. No olipa kerrankin sitte toisella konttorilla pilkunnussija joka ei meinannut hyväksyä ylilevittäviä vanteita,sanoin jo hieman vittuuntuneena että joko annat leiman tai sitte tarkistetaan asia AKElta. No ukko löi leiman ja sitten selitinkin miksi -44 offsetti on täysin laillinen vanne minun autooni. Eli homman ydin:sinänsä oikeakaan tieto ei paina konttorilla vaan laki ja sen tulkinnat joista vastaa trafi,ja he seisovat sanojensa takana ja tarvittaessa ojentavat esim.kats inssiä jos yhteistyö ei ota onnistuakseen. Näin sain itse lopulta asian kuntoon.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Geen räjäytyskuvia | Kopone | Linkit | 1 | 10.04.2008 17:46 |
Geen sähkökaaviota?? | Kopone | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.03.2008 16:40 |
O: Geen levikkeet | HV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.02.2008 18:55 |
O: Geen panhard *löytyi* | HeikkiH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.03.2007 23:25 |
O: geen levikkeet | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 14.02.2007 15:22 |