![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() joo kyllä mullaki noita kilsoja tulee kun laskee viikolta työajot + omat ajot niin varmaan viikossa tulee ajettua 800 - 2000km riippuen sitte vähän tietysti mut kuitenkin
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
jospa palattais aiheeseen hetkeks ja jos joku kertois nyt sen että mitä lukkoja noissa hodareissa mahdollisesti on ja onko sähköllä vai mekaanisesti toimivia? mites tommosen hodarin rekisteröiminen kuorma-autoks? vaaditaanko siinä muuta kuin kokonaismassa vähintään 3000kg? hodarissahan se minun käsitykseni mukaan olisi 2960kg eli ei puuttuis ku 40kg.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kuorma-autoksi muuten vaaditaan vähintään 3500 kg...
![]() Eikä se muutenkaan onnistu, oli asiasta jossain muualla juttua. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
GX-malleissa ilmeisesti aina vakiotavaraa. VX-malleissa enemmän lukottomia. Eli niissä ei aina ole etu+takalukkoja. +sitten HZJ vaparikoneisissa ei myöskään noita tasauspyörästöjen lukkoja ilmeisesti aina ole. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
no itte jos olisin ostamassa suuren kokoluokan maasturia niin kyllä rehellisesti sanon että passaisin hodarin.
aika kallista ylläpitää, osat kalliita eikä saa tarvikkeena. esim etuloksun kun jouduin omaani ostamaan niin 600e makso tojolla. ja kaikki muutenkin kalliita. sit on vielä ne kalliit tyyppiviat, esim takalukko mikä on muutenkin perseestä kaikinpuolin. kansii muuttaa paineilma toimiseksi. etuperä väljistyy kun liian himpula tohon autoon. ruiskutuspumput hajoilee ja esim suuttimet vitun kalliita. kuluttaaki aika reilusti jos vertaa esim hj:hin. tosin nää ei juurikaan mätäne. ja en siin tota omaa vanhaa autoa tällä ollut tarkotus mollata ja en tarkota etteikö se olis hyvä peli. itte harkittisin uudempaa tosta 3l turbolla, niistä ei kyl kokemuksia.ei oo tosin lukko kun takana mut kuka niitä käyttikses tarvii, niin ja risukeula...varmasti pääsee tarpeeks pahaa paikkaa silläki jos kyse edelleen käyttiksestä. harraste vehkeenä sitte eri juttu. Viimeksi muokannut tjl : 02.01.2011 15:56 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mä en kyllä kahden Hodarin kokemuksella keksi paljoakaan pahaa, hinnoissaanhan ovat mutta se ei ole auton vika, moni muukin hyvä auto on kalliimpi ostaa ja ylläpitää kuin massatuotteet
Kaikki kuluu, näillä yleensä ajetaan verrattain paljon, ja tietyt tyyppiviat ja ominaisuudet kun hyväksyy ja malttaa laitella alta pois ennenkuin porsii, niin hyviä ovat Pientä kutinaa olis itelläkin tuollaiseen HDJ 100 seen... Siis ihan tielle, ei offiin Uudemmista, 2000 luvun loppupuolen LC sta ei kokemuksia, mutta jotenkin eivät vakuuta mua
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
|||
|
|||
![]() MULLE KÄVI HASSUSTI
OSTIN ENSIN HALVAN MAASTURIN JA SITTEN HYVÄN ELI HODARILLA AJELLAAN!!!
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
juu itsekkin olen jo tuon evon kanssa tottunut että osat on kalliita kun vertaa 89vuoden corollaan mihin saa osat motonetin tiskiltä... öljyt ja suodatin on vaihtunut evossa 5000km välein ja kansiremppaa, perä remppaa, laatikkoo remppaa tehty niin eihän se mitään ilmaista ole mutta niinkuin joku jo tuossa sanoikin että asioihin pitää osata asennoitua oikein ja ku valitsee autonkin sitten sen mukaan että siitä pidetty mahdollisimman hyvää huolta niin se aina minimoi tuleviakin vikoja, ja remontit pitää toki osata aina tehä ajallaan eikä silleen että korjataan vasta sitte ku osat hajoo silleen ettei pysty enää ajamaan.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Itse olen hieman haaveillut HDJ:ta, mutta sen verran rehellinen pitää olla itselleen ettei keksimälläkään keksi käyttöä moiselle autolle, sen verran vähän tulee kilsoja nykyään vuodessa. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
mä en ainakaan tarvi muuta tekosyytä auton ostoon kuin se että sillä pitää tykätä ajaa ja sen pitää erottua massasta
![]() ja editoidaan nyt vielä kaikkien vähä-älyisimpien tiedoksi sen verran että kyllä käytän autoa todennäköisesti samaan tarkoitukseen kuin esim sinä joka esiinnyt anonyyminä viestissäsi, ajan autolla aamulla töihin ja illalla kotiin, käyn kaupassa ja kavereilla. käytän siis autoani kulkuneuvona sekä myös harraste käyttöön mm. metsässä ja radalla ajelu ja evo saa leipää niin vallan vitusti kun pääsen radalle sillä päästelemään. omistan ajokortin ja saan ajaa jopa kuorma-autoa ja väitän osaanani vähintäänkin tyyddyttävästi liikennesäännöt enkä ole eläessäni ajanut yhtään kolaria tieliikenteessä. Viimeksi muokannut maurichia : 03.01.2011 17:32 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
selailin tuossa ihan aikani kuluksi tuota tradecarview sivustoa ja löysin sieltä tälläisen hienon hoojii 61 joka on vielä automaatti askilla ja kattoluukulla http://www.tradecarview.com/used_car...uiser/6218966/
edittiä... löytyipä sieltä tollanenkin, muuten hyvä mut hinta ei oikein kohtaa meikäläistä ja toi on bensa vehje... muuten ois kyl tosi aisiallinen kuusykkönen ja ajettu vaan 169,200 km http://www.tradecarview.com/used_car...uiser/6104450/ Viimeksi muokannut maurichia : 05.01.2011 17:09 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja kylä niistä pumpuista hajoo sielt sisält se oliko nyt tyhjäkäynnin säätö, kääntelee jotenki jäähdytyn nesteen lämmön mukaan tai jotai sellasta... ja kyllä siihen ittekki tuli kerralla useamman tonnin remppoja tehtyä että ei se nit siit kiinni ollu etteikö olis varaa ollu, eikä tarttenu luottokorttia vinguttaa.se on vaan tyhmää maksaa liikaa. ja eikä nyt ruveta sekottaa tähä et kuka tienaa ja mitä, eihän... Viimeksi muokannut tjl : 03.01.2011 05:22 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mistä putket7mutkat kannattaa hommata? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2008 13:14 |
aikeissa ostaa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.04.2006 12:29 |