Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.12.2010, 00:19
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Viestit: 562
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Hallissa siistiä & lämmintä, ja kauheesti uusia hyllyjä... Taas on kiva touhuille remppaa...
Tuutko siivoon munkin tallin?

  #2  
Vanha 31.12.2010, 00:28
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahapaimen Näytä viesti
Tuutko siivoon munkin tallin?
Jos on yhtä paha rasti kun toi oma, niin ei kauheemmin kyl nappaa...
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
  #3  
Vanha 31.12.2010, 00:54
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

Sain hyvään hintaan vuokrattua okt talon...ja eka yö tiedossa.
sit ku sais viel naista huomen ni kaikki olis hyvin!
  #4  
Vanha 31.12.2010, 10:33
tratok:n Avatar
tratok tratok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.10.09
Sijainti: *
Viestit: 344
Perusasetus

Tikit pois selästä. Josko se kohta helpottas!
  #5  
Vanha 31.12.2010, 14:40
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Viestit: 562
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaltonen Näytä viesti
Sain hyvään hintaan vuokrattua okt talon...ja eka yö tiedossa.
sit ku sais viel naista huomen ni kaikki olis hyvin!
Ajatellu kokeilla vuokra naista?
  #6  
Vanha 31.12.2010, 15:17
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahapaimen Näytä viesti
Ajatellu kokeilla vuokra naista?
Seuraavalla iskurepliikillä irtoaa 95% varmuudella naista: "Olisitko ystävällinen ja lähtisit kanssani jatkoille.Silmistäsi olisi minulle paljon iloa, aion nimittäin suunnistaa tähtien avulla".

Jos menee tuon 5 % puolelle niin sitten vuokraamaan.....

ps. repliikki sovellettu Kaurismäen elokuvasta "Arvottomat"
__________________
Tumpula Racing Team
  #7  
Vanha 31.12.2010, 15:18
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

Ei kai tässä viel niin kuppasia olla ,että vuokra naiseen tarttis sekaantua
  #8  
Vanha 01.01.2011, 03:37
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

Tuli tuosta mieleen et viikko sit ajoin jäätä pitkin mökille ja hyvin kantoi, nyt meni auraaja bj.llä ja rupes tulemaan vettä jäälle oli vain 7 senttistä. vesi matalalla saimaalla ja virtaukset ihan viturallaan.Tuli kylmät väreet ja kylmemmät tuli jos putos
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa Tumi Tekniikka & Jutustelu 6 17.08.2006 17:08
Miksi olisi kivaa olla mies? Santeri Jokes 0 10.01.2006 12:48
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? jeeppi-eki Chit-Chat 6 24.03.2005 19:57


Sivu luotu: 03:57 (GMT +2).