Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.12.2010, 20:15
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.739
Perusasetus

en tiedä kannataako sitä pumppua itte ruuvailla ihan miten sattuu! niitä syöttöruuveja on 61 pumpussa 5kpl. hp diesel otti vuosipari sitten irto pumpun säädöstä noin 200€
ja sääti maksimisyötön 110mm2 1,5bar ahto paineella.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.12.2010, 23:08
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

No eipä tuo säätäminenkään kohtuuttomasti maksanut, tarkoitus ei olisi kajota kaikkiin säätöihin. Saako noilla säädöillä leimattua? Jos ei niin varmaan max syöttöä pienentämällä saa?
Onko sulla vakio ahdin noilla paineilla?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.12.2010, 18:00
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.739
Perusasetus

no ainakin tolla hpn tekemällä pumpulla menee leimasta läpi. kun ahdot on jotaini 0,2-0,4 väliltä. tai ei se oikeen enempää paikalla pokiessa edes nosta...

ahdin on isommalla kompuralla (47mm) ja pakopesä jonku subran(vissiinki vähän isompi?)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.12.2010, 20:56
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

mynäpumpulla savuarvo oli 0.7 vaikka vähän pölläyttikin mitään en säätänyt.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.12.2010, 22:02
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Toi leimattavuus kyllä puoltaa säädättämistä, tuo ahdonalainen syöttö taitaa olla täysin säädettävissä joten mihinkään kotikonstikokeiluihin ei taida kannattaa lähteä.
Kiinnostais tosin tietää mitä säätöjä vakiopumpulle tehdään.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.01.2011, 10:44
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.437
Perusasetus

Täältä ääni kans hp dieselille. Ero itte mutulla ruuvattuun oli aika suuri. Savut oli kuukausi sitten 1,7. Eli samaa mitä ne kyseisessä 61:ssä on ollut jo viimeset 16 vuotta. Vakioahtimella ja 3" putkella nostaa kyllä ahdot heti sinne 0,6bariin paikallaan polkiessa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.01.2011, 15:01
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.091
Perusasetus

Ja se mikä monesti unohdetaan jopa katsastuksessa, on että HJ61:ssä saa savuarvo k-max. olla 3.2 (normaalisti turbokoneilla 3.0).
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ61 SYÖTTÖPUMPUM SÄÄTÄMINEN Pierunkuori Tekniikka & Jutustelu 0 01.08.2010 19:50
Vetopyörästön säätäminen Toyotassa? ZwA Tekniikka & Jutustelu 3 08.01.2010 22:27
MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen jkholma Tekniikka & Jutustelu 16 14.03.2008 23:32
Ohjaustehostimen tehon säätäminen Tekniikka & Jutustelu 4 09.08.2007 21:36
Pyöränkulmat ja säätäminen Tron Vuosimallit 1984-1996 8 23.07.2003 09:21


Sivu luotu: 10:41 (GMT +2).