![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() saatanan wehoputs 5, joka vitun talvi sitä saa rassata, kun rikastun mä räjäytän koko vitun laitoksen! missä viipyy kunnallistekniikka tänne perähikijälle prkl...
|
||||
|
||||
![]()
Naiset. Miks kaikkien pitää jankata samaa "ku oot vasta eronnu niin plaa plaa plaa."
Mitä vitun väliä sillä onko eronnu 3kk sitten vai viis vuotta. Ei voi ymmärttää naisia..
|
||||
|
||||
![]()
selkäkipu...
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Öljyt, nesteet ja pakokaasu rupesi virtailemaan väärin koneessa.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Rakennustyömaan vastaava "mestari" PRKL!
"Mestari" ei ikinä ole mitään rakentanut mutta silti neuvoo jopa ilmansuunnan mihin vasaran varsi pitää osoittaa kun sen laskee lattialle ![]() Vittusaatana loppuipahan se rojekti siihen minun osaltani ![]() Viimeksi muokannut Punanenä : 30.12.2010 18:21 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kuulostaa tutulta. eräällä pikkutyömaalla oppipoika mestarina, kysyttiin jotain että mihkä aletaan lattiaa raudottaan ni vastaus oli "läntiseen kulmaan". 1. ei meillä vittu ole kompassia mukana. 2. tää työmaa on ehkä 30m*30m alueella, etkö voi osottaa vaikka sormella.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |